Altıncı Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Matematik Dersi Öğretim Programının Alt Boyutlarına İlişkin Görüşleri
2006-2007 yılında uygulanmaya başlanan İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programı, dersin yapısında ve uygulamalarda birçok yenilik getirmiştir. Bu çalışmanın amacı, Yeni Öğretim Programı ile ilgili öğretmen görüşlerinin tespit edilmesi ve bazı değişkenlere göre karşılaştırılmasıdır. Araştırmada ve...
Saved in:
Published in: | Eægitim Fakèultesi dergisi (Samsun, Samsun çIli, Turkey) no. 26; pp. 35 - 45 |
---|---|
Main Authors: | , |
Format: | Journal Article |
Language: | Turkish |
Published: |
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
2008
|
Online Access: | Get full text |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | 2006-2007 yılında uygulanmaya başlanan İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programı, dersin yapısında ve uygulamalarda birçok yenilik getirmiştir. Bu çalışmanın amacı, Yeni Öğretim Programı ile ilgili öğretmen görüşlerinin tespit edilmesi ve bazı değişkenlere göre karşılaştırılmasıdır. Araştırmada veriler, 2007 yılında Eskişehir il merkezi, ilçe, belde ve köylerindeki devlet okullarındaki altıncı sınıf matematik öğretmenlerinden toplanmıştır. Araştırma sonuçlarına göre, matematik öğretmenleri yeni matematik programını alt boyutlar açısından olumlu bulmaktadırlar.
The mathematics curriculum which was started to apply in 2006-2007 academic years has brought out many innovations in implementation and in structure of the mathematics course. The aim of this research is to define and compare teacher views about new mathematics curriculum according to some variables. The data were collected in 2007 academic year, from the sixth grade mathematics teachers working in the Eskişehir city center, towns or villages. The result of this research indicates that mathematics teachers' views about sub dimensions of mathematics curriculum are positive. |
---|---|
Bibliography: | TSOS |
ISSN: | 1300-302X |