PISA 2003 sonuçlarına göre öğrenci ve sınıf özelliklerinin matematik okuryazarlığına ve problem çözme becerilerine etkisi
Uluslararası Öğrenci Basarı Belirleme Programı (PISA), 15 yas çocuklarının kazandığı bilgi ve beceriler üzerinde üç yıllık aralarla yapılan bir tarama çalısmasıdır. Çalısmada, Türkiye, Finlandiya ve Yunanistan'a ait PISA 2003 verileri kullanılarak, öğrencilerin matematik okuryazarlıklarına ve p...
Saved in:
Published in: | Ilköğretim online Vol. 9; no. 2; pp. 668 - 678 |
---|---|
Main Authors: | , |
Format: | Journal Article |
Language: | Turkish |
Published: |
Öğretmen Eğitimi Akademisi-Maya Akademi
2010
|
Online Access: | Get full text |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Be the first to leave a comment!