İnovasyon ve pazarlama Dr. Polat Can ; editör, Prof. Dr. Aysel Erciş ; yayın yönetmeni, Numan Ergül

İnovasyonun sonuçlarının değerlendirilmesi, firmaya sağladığı katma değerinin hesaplanması açısından oldukça önemlidir. Ancak inovasyon faaliyetleri çok karmaşık yapıya sahip olmasından dolayı bununla ilgili ölçümlerin yapılmasında kullanılacak göstergelerin tespiti oldukça zordur. Bu konuda ülke ba...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Can, Polat, Erciş, Aysel, Ergül, Numan
Format: Book
Language:Turkish
Published: Cağaloğlu-Fatih, İstanbul Kriter Yayınevi 2018
Edition:Birinci baskı
Subjects:
Online Access:Get more information
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:İnovasyonun sonuçlarının değerlendirilmesi, firmaya sağladığı katma değerinin hesaplanması açısından oldukça önemlidir. Ancak inovasyon faaliyetleri çok karmaşık yapıya sahip olmasından dolayı bununla ilgili ölçümlerin yapılmasında kullanılacak göstergelerin tespiti oldukça zordur. Bu konuda ülke bazında yapılan çalışmalar makro düzeyde bir fikir versede, sektör ve işletme bazında sağlıklı bir inovasyon ölçüm sisteminin geliştirilmesi için daha fazla çalışmaya ihtiyaç duyulmaktadır.
ISBN:6052228067
9786052228067