Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Birinci Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programına İlişkin Görüşlerinin İnce-lenmesi
Bu çaI~mada, birinci sind ogretmenlerinin ilkokul birinci sind matematik dersi ogretim programina iIi~kin gorU~Ierinin belirlenmesi ye bazi degi~kenIere gore kar~iIafliriImasi amaçlanmiflir. Ara~tirmanin verileri 2016-2017 egitim Ogretim yilinda Eski~ehir iii merkezindeki deviet ilkokullarinda gOrev...
Saved in:
Published in: | Eskisehir Osmangazi Üniversitesi sosyal bilimler dergisi Vol. 20; pp. 1033 - 1061 |
---|---|
Main Authors: | , |
Format: | Journal Article |
Language: | Turkish |
Published: |
Eskisehir
Eskisehir Osmangazi University
01-04-2019
|
Subjects: | |
Online Access: | Get full text |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Bu çaI~mada, birinci sind ogretmenlerinin ilkokul birinci sind matematik dersi ogretim programina iIi~kin gorU~Ierinin belirlenmesi ye bazi degi~kenIere gore kar~iIafliriImasi amaçlanmiflir. Ara~tirmanin verileri 2016-2017 egitim Ogretim yilinda Eski~ehir iii merkezindeki deviet ilkokullarinda gOrev yapan birinci sind Ogretmenlerinden topIanmi~tir. Ogretmenlenfl gOrU~Ierinin beIirIenm~inde Saner (2007) tarafindan hazirlanan yen toplama araci kullanilmiflir. Veil toplama aracinin uygulanmasi için Ogretmen seçiminde t~adufi kume Ornekieme yOntemi kullanilmiflir. Veriler bir istatistik paket programinda çOzumlenmiflir. Verilerin çOzumlenmesinde t t~ti ye tek yOnlu varyans analizi kuIIaniIm~tir. [[Y;553;660;555;682]ide edilen sonuçlarinagOre, araflirmaya katilan Ogretmenlerin birincisinifmatematik dersi Ogretim programini genel anlamda olumlu buldukiari gOrUImu~tur. Ancak Ogretmenlerin Ozellikie Olçme ye degerlendirmede bazison~nIarIa kar~iIa~tikIari anIa~iImaktadir. |
---|---|
ISSN: | 1302-9703 |
DOI: | 10.17494/ogusbd.555117 |