Otel işletmelerinde bir pazarlama aracı olarak internetin kullanımı : Antalya ili sınırları içerisinde faaliyet gösteren 3, 4 ve 5 yıldızlı otel işletmeleri üzerine bir uygulama The Use of internet in lodging properties as a marketing tool: A survey to 3, 4 and 5 star hotels operating in Antalya / Murat Çuhadar; tez danışmanı, Yrd. Doç. Dr. Nazmi Kozak
Bu çalışmada, otel işletmelerinin tanıtma ve pazarlama faaliyetlerinde bir araç olarak interneti kullanım düzeyleri, hangi amaçlarla ve nasıl yararlandıkları araştırılmıştır. Çalışmanın konusunu, Antalya ili sınırları içerisindeki (Antalya merkez, Manavgat, Serik, Belek, Side, Alanya, Kemer, Finike,...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Dissertation |
Language: | Turkish |
Published: |
Isparta
SDÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü
2001
|
Online Access: | Get more information |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Be the first to leave a comment!