Pazarlama iletişiminde sosyal medya Salih Seçkin Sevinç ; yayına hazırlayan, Utku Umut Bulsun

Teknoloji geliştikçe pazarlama alanları ve stratejileri de değişiyor. at arabasının üzerinde satış yapmaya çalışan çığırtkanlardan parmaklarının ucuyla tüm dünyaya ulaşabilen satış uzmanlarına dönüştük. Yoksa dönüşmedik mi? milyonlarca liralık TV reklamlarının yaratamadığı etkiyi yaratan özgün işler...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Sevinç, Salih Seçkin, Bulsun, Utku Umut
Format: Book
Language:Turkish
Published: İstanbul Optimist Yayın Grubu 2018
Edition:4. baskı : Nisan 2018
Series:Optimist Yayınları
Subjects:
Online Access:Get more information
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Teknoloji geliştikçe pazarlama alanları ve stratejileri de değişiyor. at arabasının üzerinde satış yapmaya çalışan çığırtkanlardan parmaklarının ucuyla tüm dünyaya ulaşabilen satış uzmanlarına dönüştük. Yoksa dönüşmedik mi? milyonlarca liralık TV reklamlarının yaratamadığı etkiyi yaratan özgün işlerle artık her gün karşılaşıyoruz. Tüm şirketleri "sosyal medyada yoksan, yoksun!" acı gerçeğiyle yüzleşmeye başladılar. "En iyisini biz yaparız, bizim ürünümüzü alın" diyenler eski itibarlarını çoktan kaybettiler. Tüm dünya bir kabuk değişimi yaşıyor. Elbette buna direnenlerde var. Pazarlamanın geleneksel medyanın tekelinden sıyrılmaya başladığı bir çağda yaşıyoruz. Bir yandan da bizi biz yapan geleneksel değerler yeniden önem kazanıyor. Yaratıcılık, girişimcilik. cesaret gibi kavramlar artık daha değerli. Sosyal medya, ateşi tanrılardan alıp insanlara sunabilme fırsatı yaratıyor. Tamam ama ellerimizi yakmadan bunu nasıl yapacağız? Pazarlama iletişimi hassas bir konu. Hele sosyal medyada pazarlama daha da hassas... Kabuk değişimine direnmeyen, kendini doğru ifade edebilen markalar insanlara daha kolay ulaşıyor. Söylediğiniz her satış cümlesini ağzı açık dinleyip itaat eden kalabalığın yerini daha bilinçli, seçici ve zorlayıcı br müşteri profili alıyor. Tam da bu nedenle sosyal medyayı doğru, dürüst, bilinçli kullanan markalar ayakta kalırken baba yadigârı satış teknikleriyle devam edenler Youtube'da komik bir video olmaktan öteye geçemeyecek!
ISBN:9786052189979
6052189975