Türkçe öğrenme ve öğretim yaklaşımları Editör, Prof. Dr. Fulya Topçuoğlu Ünal; [yazarlar], Ahmet Benzer, Alpaslan Okur, Duygu Ak Başoğul, Esra Nur Tiryaki, Fulya Topçuoğlu Ünal, Gökçen Göçen, Gökhan Arı, M. Kürşad Yangil, Mehtap Özden, Mesut Gün, Muhammet Raşit Memiş, Nigar İpek Eğilmez, Nil Didem Şimşek, Ömer Kemiksiz, Yusuf Söylemez; genel yayın yönetmeni, Nevzat Argun ; yayın koordinatörü, Gülfem Dursun ; redaksiyon, Can Akcaoğlu

Ses bayrağımız “Türkçe”nin öğrenimi ve öğretimi hususunda yazılmış bu kitap, dilimize ve dilimizin öğrenim ve öğretimine verdiğimiz kıymetin önemli bir göstergesidir. Bu alanda yazılmış çok kıymetli baş ucu eserlerinin arasında özel bir yeri olacağına inandığımız bu ortak çalışma, on dört yazarın ha...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Topçuoğlu Ünal, Fulya, Benzer, Ahmet, Okur, Alpaslan, Ak Başoğul, Duygu, Tiryaki, Esra Nur, Göçen Özdemirel, Gökçen, Arı, Gökhan, Yangil, Muharrem Kürşad, Özden, Mehtap, Gün, Mesut, Memiş, Muhammet Raşit, Eğilmez, Nigar İpek, Şimşek, Nil Didem, Kemiksiz, Ömer, Söylemez, Yusuf, Argun, Nevzat, Dursun, H. Gülfem, Akcaoğlu, Can
Format: Book
Language:Turkish
Published: Kızılay-Çankaya, Ankara Nobel Akademik Yayıncılık 2019
Edition:1. basım : Mart 2019
Series:Yayın no
Subjects:
Online Access:Get more information
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Ses bayrağımız “Türkçe”nin öğrenimi ve öğretimi hususunda yazılmış bu kitap, dilimize ve dilimizin öğrenim ve öğretimine verdiğimiz kıymetin önemli bir göstergesidir. Bu alanda yazılmış çok kıymetli baş ucu eserlerinin arasında özel bir yeri olacağına inandığımız bu ortak çalışma, on dört yazarın hazırladığı on iki bölümden oluşmaktadır. Türkçe öğrenme ve öğretim yaklaşımlarının merkeze alındığı bu kitap, öğretmen adaylarına ve öğretmenlere, araştırmacılara ve konuyla ilgilenen herkese rehberlik edebilecek bir içerikle hazırlanmıştır. Kitapta, Türkçe öğrenmenin ve öğretmenin anlamı, amacı, temel ilkeleri, tarihçesiyle birlikte Türkçe öğretim programları, Türkçe öğrenme ve öğretim yaklaşımları, etkili Türkçe konularında çalışılmıştır. Öğrencilere ve öğretmenlere ilham vereceğini düşündüğümüz okuma, konuşma, yazma, dinleme ve dil bilgisi alanlarıyla ilgili sınıf içi uygulama örnekleri sunulmuştur. Ayrıca Türkçe öğretiminde karşılaşılan güncel sorunlara değinilmiş ve Türkçe öğretimine sosyal, kültürel ve ekonomiklik ilkesi açısından bakılmıştır. Bu kitabın, eleştirel bir gözle okunması bir yana öğretmenler ve öğretmen adayları tarafından pratikte de sınanması dileğiyle…
ISBN:9786057895486
6057895487