Coğrafya Dersinde Çoklu Zekâ Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısı Ve Kalıcılığa Etkisi
Bu çalışmada, ortaöğretim 9. sınıf coğrafya dersinde çoklu zeka kuramı destekli öğretiminin öğrencilerin başarısı ve kalıcılığı üzerine olan etkilerinin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Çalışma, deneme modelinde bir araştırmadır. Çoklu Zeka Destekli Coğrafya Öğretimi ve geleneksel coğrafya öğretiminin...
Saved in:
Published in: | Journal of Turkish Educational Sciences Vol. 9; no. 3 |
---|---|
Main Authors: | , |
Format: | Journal Article |
Language: | Turkish |
Published: |
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi
01-03-2011
|
Subjects: | |
Online Access: | Get full text |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Be the first to leave a comment!