Coğrafya Dersinde Çoklu Zekâ Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısı Ve Kalıcılığa Etkisi

Bu çalışmada, ortaöğretim 9. sınıf coğrafya dersinde çoklu zeka kuramı destekli öğretiminin öğrencilerin başarısı ve kalıcılığı üzerine olan etkilerinin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Çalışma, deneme modelinde bir araştırmadır. Çoklu Zeka Destekli Coğrafya Öğretimi ve geleneksel coğrafya öğretiminin...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Published in:Journal of Turkish Educational Sciences Vol. 9; no. 3
Main Authors: Akbaş,Yavuz, Uzunöz,Abdulkadir
Format: Journal Article
Language:Turkish
Published: Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi 01-03-2011
Subjects:
Online Access:Get full text
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Be the first to leave a comment!
You must be logged in first