Otizm Spekturum Bozukluğu Olan Bireylerin Sosyal Becerilerinin Geliştirilmesinde Grup Müdahaleleri
Bu çalışma, 2000–2011 yılları arasında otizm spektrum bozukluğu (OSB) olan çocuklarla gerçekleşmiş grupla sosyal beceri öğretimine ilişkin çalışmaların gözden geçirildiği epistemolojik doküman analizidir ve yapılan analizde yorumlayıcı bir bakış açısı işe koşulmuştur. Sosyal beceri öğretimi ile yapı...
Saved in:
Published in: | Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi Vol. 16; no. 1; p. 29 |
---|---|
Main Authors: | , |
Format: | Journal Article |
Language: | English Turkish |
Published: |
Ankara
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
01-01-2015
Ankara Universitesi |
Subjects: | |
Online Access: | Get full text |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Be the first to leave a comment!