Sosyal bilgiler dersi öğretim programı kazanımlarının revize edilmiş bloom taksonomisine göre analizi

Bu araştırmanın amacı 2018 yılında uygulamaya konulan Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında yer alan kazanımları Revize Edilmiş Bloom Taksonomisi’ne göre analiz etmektir. Bu amaç doğrultusunda söz konusu olan sınıf seviyelerinde ve beceri alanlarında yer alan 131 kazanım Revize Edilmiş Bloom Tak...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Published in:İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Vol. 20; no. 1; pp. 234 - 253
Main Authors: Büyükalan Filiz,Sevil, Baysal,Sefa Burak
Format: Journal Article
Language:English
Published: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30-04-2019
Subjects:
Online Access:Get full text
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Be the first to leave a comment!
You must be logged in first