Sosyal bilgiler dersi öğretim programı kazanımlarının revize edilmiş bloom taksonomisine göre analizi
Bu araştırmanın amacı 2018 yılında uygulamaya konulan Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında yer alan kazanımları Revize Edilmiş Bloom Taksonomisi’ne göre analiz etmektir. Bu amaç doğrultusunda söz konusu olan sınıf seviyelerinde ve beceri alanlarında yer alan 131 kazanım Revize Edilmiş Bloom Tak...
Saved in:
Published in: | İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Vol. 20; no. 1; pp. 234 - 253 |
---|---|
Main Authors: | , |
Format: | Journal Article |
Language: | English |
Published: |
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
30-04-2019
|
Subjects: | |
Online Access: | Get full text |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Be the first to leave a comment!