Search Results - "Yılmaz,Mithat"

  • Showing 1 - 10 results of 10
Refine Results
  1. 1

    Sürrealizm ve reklamcılıkta ortak bir yöntem olarak bilinçaltının kullanılması by Yılmaz,Mithat, Ersan,Merve, Özbek,Sümeyye

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-06-2018)
    “…1920’li yıllardan itibaren Avrupa’da etkili olmaya başlayan sürrealizm, farklı alanlardan birçok sanatçıyı etkilemiştir. Sürrealist sanatçılar Freud’un…”
    Get full text
    Journal Article
  2. 2

    Türkiye Cumhuriyeti’nde Tedavüle Sürülen Banknotların Göstergebilimsel Çözümlemesi by Yılmaz,Mithat

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-09-2013)
    “…İnsan, doğumdan ölüme kadar pek çok görsel mesajla karşılaşır ve bu durum da görsel iletişimi oluşturur. Görsel öğeleri anlamlandırmak ve mesajların kodlarını…”
    Get full text
    Journal Article
  3. 3

    LOGO TASARIMINDA GÖRSEL RETORİK by Yilmaz, Mithat, Ersan, Merve

    Published in Sanat egitimi Dergisi (2017)
    “…The rhetoric concerns the use of the most effective form of expression in the present situation. In this way, expression becomes more intriguing, aesthetic,…”
    Get full text
    Journal Article
  4. 4

    Penguin Books, Yapı Kredi Yayınları ve İş Bankası Kültür Yayınları’nın reklam kampanyaları üzerine bir inceleme by Yılmaz,Mithat, Özbek,Sümeyye

    “…Kitap kültürel değerinin yanı sıra alınıp satılabilen, maddi bir değeri olan ve maddi değeri olan her ürün gibi reklamı yapılan bir nesnedir. Reklam, bir…”
    Get full text
    Journal Article
  5. 5

    Türkiye Cumhuriyeti’nde Tedavüle Sürülen Banknotların Göstergebilimsel Çözümlemesi by Mithat Yılmaz, Mülkişe Temizkan

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-09-2013)
    “…İnsan doğumdan ölüme kadar pek çok görsel mesajla karşılaşır ve bu durum da görsel iletişimi oluşturur. Görsel öğeleri anlamlandırmak ve mesajların kodlarını…”
    Get full text
    Journal Article
  6. 6

    Türkiye Cumhuriyeti’nde Tedavüle Sürülen Banknotların Göstergebilimsel Çözümlemesi by Mithat Yılmaz, Mülkişe Temizkan

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-09-2013)
    “…İnsan doğumdan ölüme kadar pek çok görsel mesajla karşılaşır ve bu durum da görsel iletişimi oluşturur. Görsel öğeleri anlamlandırmak ve mesajların kodlarını…”
    Get full text
    Journal Article
  7. 7
  8. 8

    Billboard Reklamlarında Tüketicilerin Demografik Değişkenleriyle Satın Alma Kararı Arasındaki İlişki by Yılmaz,Mithat

    “…Yaşam tarzı gereği 21.y.y insanları vakitlerinin büyük bir bölümünü kapalı mekânlar dışında hareket halinde geçirmektedirler. Bu yönüyle açık hava reklamları…”
    Get full text
    Journal Article
  9. 9

    Yayınevlerinde Çalışan Grafiker Ve Dizgicilerin İş Doyumlarının Değerlendirilmesi by Yılmaz,Mithat, Azgın,Rüstem

    “…Bu çalışma, “yayınevlerinde grafiker ve dizgici unvanı ile çalışanların iş doyum düzeyleri nasıldır?” sorusundan yola çıkılarak, grafik ve dizgi biriminde…”
    Get full text
    Journal Article
  10. 10