Search Results - "Yılmaz,Mithat"
-
1
Sürrealizm ve reklamcılıkta ortak bir yöntem olarak bilinçaltının kullanılması
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-06-2018)“…1920’li yıllardan itibaren Avrupa’da etkili olmaya başlayan sürrealizm, farklı alanlardan birçok sanatçıyı etkilemiştir. Sürrealist sanatçılar Freud’un…”
Get full text
Journal Article -
2
Türkiye Cumhuriyeti’nde Tedavüle Sürülen Banknotların Göstergebilimsel Çözümlemesi
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-09-2013)“…İnsan, doğumdan ölüme kadar pek çok görsel mesajla karşılaşır ve bu durum da görsel iletişimi oluşturur. Görsel öğeleri anlamlandırmak ve mesajların kodlarını…”
Get full text
Journal Article -
3
LOGO TASARIMINDA GÖRSEL RETORİK
Published in Sanat egitimi Dergisi (2017)“…The rhetoric concerns the use of the most effective form of expression in the present situation. In this way, expression becomes more intriguing, aesthetic,…”
Get full text
Journal Article -
4
Penguin Books, Yapı Kredi Yayınları ve İş Bankası Kültür Yayınları’nın reklam kampanyaları üzerine bir inceleme
Published in Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sanat ve Tasarım Dergisi (2017)“…Kitap kültürel değerinin yanı sıra alınıp satılabilen, maddi bir değeri olan ve maddi değeri olan her ürün gibi reklamı yapılan bir nesnedir. Reklam, bir…”
Get full text
Journal Article -
5
Türkiye Cumhuriyeti’nde Tedavüle Sürülen Banknotların Göstergebilimsel Çözümlemesi
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-09-2013)“…İnsan doğumdan ölüme kadar pek çok görsel mesajla karşılaşır ve bu durum da görsel iletişimi oluşturur. Görsel öğeleri anlamlandırmak ve mesajların kodlarını…”
Get full text
Journal Article -
6
Türkiye Cumhuriyeti’nde Tedavüle Sürülen Banknotların Göstergebilimsel Çözümlemesi
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-09-2013)“…İnsan doğumdan ölüme kadar pek çok görsel mesajla karşılaşır ve bu durum da görsel iletişimi oluşturur. Görsel öğeleri anlamlandırmak ve mesajların kodlarını…”
Get full text
Journal Article -
7
VISUAL RHETORIC IN LOGO DESIGN
Published in Sanat egitimi Dergisi (28-12-2017)Get full text
Journal Article -
8
Billboard Reklamlarında Tüketicilerin Demografik Değişkenleriyle Satın Alma Kararı Arasındaki İlişki
Published in Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (01-01-2013)“…Yaşam tarzı gereği 21.y.y insanları vakitlerinin büyük bir bölümünü kapalı mekânlar dışında hareket halinde geçirmektedirler. Bu yönüyle açık hava reklamları…”
Get full text
Journal Article -
9
Yayınevlerinde Çalışan Grafiker Ve Dizgicilerin İş Doyumlarının Değerlendirilmesi
Published in Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi (2011)“…Bu çalışma, “yayınevlerinde grafiker ve dizgici unvanı ile çalışanların iş doyum düzeyleri nasıldır?” sorusundan yola çıkılarak, grafik ve dizgi biriminde…”
Get full text
Journal Article -
10
TİPOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN BİLİMSEL DERGİ MAKALELERİNİN OKUNAKLILIK DÜZEYLERİ İLE İLGİLİ AKADEMİSYENLERİN GÖRÜŞLERİ
Published in Elektronik sosyal bilimler dergisi (01-04-2014)Get full text
Journal Article