Search Results - "Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi (HİRE)"

Refine Results
  1. 1

    Kurumsal web sitelerinin sosyal sorumluluk iletişiminde kullanımı: Opet örneği incelemesi by Boran,Tuğçe, Ergül,Ece

    “…Gelişen bilgi ve iletişim teknolojileriyle birlikte yeni iletişim kanalları ortaya çıkmış, mekâna ve zamana olan bağımlılık ortadan kalkmaya başlamıştır…”
    Get full text
    Journal Article
  2. 2

    Reklamlarda yaş ayrımcılığı: Özel gün reklamlarında yaşlılığın temsili üzerine göstergebilimsel bir inceleme by Şakı Aydın,Oya

    “…Yaş ayrımcılığı meselesi Türkiye’de sosyal bilimler literatürüne yeni girmiş olsa da etrafımızda gördüğümüz ayrımcılık türlerinden birisi olarak uzun yıllardır…”
    Get full text
    Journal Article
  3. 3

    Metaverse evreninde pazarlama: 7P pazarlama karması üzerinden bir değerlendirme by Anıl,Fatih, Alankuş,Zeynep

    “…Covid-19 pandemisi ile geleneksel yaşam şekilleri ve standartlarında marjinal değişimler meydana gelmiş ve dijital devrimin artan etkisiyle fiziki gerçekliği…”
    Get full text
    Journal Article
  4. 4

    Sosyal medya reklamlarının çevrimiçi satın alma davranışı üzerindeki rolü: Kuşaklar üzerine bir inceleme by Şişman,Onur

    “…İnternet teknolojilerinin yükselmesiyle birlikte ortaya çıkan dijital dönüşüm, sosyal medya platformlarının da önem kazanmasına neden olmuştur. Kişisel,…”
    Get full text
    Journal Article
  5. 5

    Lüks markaların dijital platformları kullanıcı deneyimi bağlamında kullanımı: Youtube sanal gerçeklik videoları üzerine bir araştırma by Aydın,Kemal Bilal

    “…Teknolojinin dönüşüm ve gelişimi ile yarışır bir hızda, alışveriş kültürü de değişmektedir. Dijitalleşmenin inkâr edilemez gelişimi, pazarlama 4.0 kavramı ile…”
    Get full text
    Journal Article
  6. 6

    Kuşak teorisi ve marka gençleştirme stratejisi kapsamında markaların dijital reklam uygulamaları üzerinden değerlendirilmesi: Orkid, Coca-Cola, Vichy ve Exxen örnekleri by Yılmaz Altuntaş,Elgiz, Boydak,Ece

    “…Bu çalışmada, öncelikle, marka gençleştirme kavramı ve süreci tartışılmıştır. Marka gençleştirme, bir markanın özünü ya da “kalbini” aynı tutarak, onu baştan…”
    Get full text
    Journal Article
  7. 7

    Halkla ilişkiler perspektifinden sporda holiganizm ve nefret söylemi: Euro 2020 finaline dair bir inceleme by Tokmak,Mehmet Can

    “…Kültürel, sınıfsal, cinsiyetçi, ırksal, dinsel, dilsel, vb. farklılıklar nedeniyle bireylerin diğer bireylere veya topluluklara karşı gerçekleştirdiği hakaret,…”
    Get full text
    Journal Article
  8. 8

    Pazarlamada kampanya yönetimi ve yapay zekâ kullanımı by Sarıoğlu,Burcu, Develi,Evrim İldem

    “…Dijital çağın yükselişi ve son yıllarda yapılan başarılı pazarlama çalışmalarının da katkısıyla yapay zekâ teknolojilerinin önemi her geçen gün daha da…”
    Get full text
    Journal Article
  9. 9

    Sponsorluk uygulamalarının kurumsal imaj açısından önemi: Lisansüstü tezler üzerine bir inceleme by Kaya,Kahraman Kağan

    “…Halkla ilişkiler açısından kurumsal imaj, kuruluşun kendisine kazançlı bir ortam sağlayabilmesi için olmazsa olmaz bir nitelik taşımaktadır. Sponsorluk ise…”
    Get full text
    Journal Article
  10. 10

    Yeni medyanın özellikleri çerçevesinde kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi ve sürdürülebilirliğin Instagram özelinde incelenmesi by Yapıcıoğlu Ayaz,Yeliz, Kaya İlhan,Çağla

    “…Son yıllarda işletmeler, ürün ve hizmetlerinin tanıtım ve reklam faaliyetlerini sosyal medya üzerinden sürdürmeye yönelmektedirler. Bu durumun en önemli…”
    Get full text
    Journal Article
  11. 11

    Reklamlarda insan görseli kullanımı üzerine dikkat düzeyinin ölçümlenmesine yönelik keşfedici bir araştırma: Nöropazarlama yöntemi olarak bir göz takibi çalışması by Becan,Cihan, Alan,Hazal

    “…İşletmeler; yeni ürün geliştirmek, mevcut ürünlerini iyileştirmek, doğru reklam stratejileri ve kampanyalar oluşturmak vb. hedefler için tüketicilerin geri…”
    Get full text
    Journal Article
  12. 12

    Etkili bir iletişim aracı olarak oyunlaştırmaya yönelik bir alanyazın değerlendirmesi by Sepetci,Tülin

    “…Oyunlaştırma sadece bir eğlence değil, iletişim süreçlerinde de çok etkili bir araçtır. Mobil cihazların giderek yaygınlaşmasıyla birlikte giderek daha fazla…”
    Get full text
    Journal Article
  13. 13

    Animasyon filmlerde ürün yerleştirme stratejisinin kullanımı: Evliya Çelebi ve ölümsüzlük suyu üzerinden bir inceleme by Akgün,Ahmet Can, Kaya,Hasan, Abanoz,Mustafa

    “…Günümüzün yoğun rekabet ortamında işletmeler pazar trendleri ile uyumlu inovatif reklam stratejileri aracılığıyla pazarda dinamik kalmayı hedeflemektedir. Bu…”
    Get full text
    Journal Article
  14. 14

    Reklamın metinlerarası doğası by Akcan,Burçe, Gençyürek Erdoğan,Merve

    “…Reklamın doğası gereği “metinlerarası” olduğu yaklaşımından hareketle oluşturulan bu çalışma, yazın alanına ait bir yöntem ve yaklaşım olan metinlerarasılığın…”
    Get full text
    Journal Article
  15. 15

    COVID-19’un gölgesinde dijital pazarlama ve yeni yaklaşımlar by Alankuş,Zeynep

    “…Dijitalleşen dünyanın insan yaşamında meydana getirdiği köklü değişimler, pazarlama alanında yeni yaklaşımların doğmasını zorunlu kılmıştır. Dijital çağa ayak…”
    Get full text
    Journal Article
  16. 16

    Dijital oyunlar aracılığıyla reklamcılık: Ürün ve hizmet simülasyonlarının ötesine bakmak by Conde-Pumpido,Teresa De La Hera

    “…Oyun alanında çalışan bilim insanı Ilya Vedrashko’ya (2006) göre, dijital oyunların reklam amacıyla kullanımının kökeni 1980’lerin başlarına kadar…”
    Get full text
    Journal Article
  17. 17

    COVID-19 pandemisi sürecinde markaların dijital iletişim faaliyetlerinin diyalojik yaklaşıma dayalı fayda odaklı iletişim ekseninden değerlendirilmesi by Akım,Feride, Boztepe Taşkıran,Hatun

    “…Pandemi dönemlerinde markaların hedef kitlelerine yönelik sergileyeceği tutum, geliştirdiği iletişim dili son derece önemlidir. Tüketicilerinin duygu ve…”
    Get full text
    Journal Article
  18. 18

    Dijital pazarlama iletişiminde yeni yönelim: Hiper kişiselleştirme by Zengin,Ferhat

    “…Artan müşteri beklentilerini karşılamak için şirketler, dijital pazarlama iletişiminde çeşitli kişiselleştirme yöntemlerine başvurmaktadır. Teknolojik…”
    Get full text
    Journal Article
  19. 19

    1929 Büyük Buhranı’ndan sonra Almanya Komünist Partisi’nin seçim kampanyaları by Karaca,Mustafa, Darı,Abdülhakim Bahadır, Çakı,Caner

    “…Çalışmada 1929 Büyük Buhranı’ndan sonra KPD’nin seçim kampanyalarında ne tür bir temel vaade yöneldiği ve bu temel vaadini ne şekilde sunduğunun ortaya…”
    Get full text
    Journal Article
  20. 20

    Özel sağlık hizmeti sunan kurumların reklamlarının hukuki yönden incelenmesi by Motur,Alpaslan İlhami, Tatlı,Erdem

    “…Günümüzde sağlıkta dönüşüm programları ile birlikte dünyada ve ülkemizde özel sağlık kurumları oldukça yaygın hale gelmiştir. Sağlık sektöründeki yatırımlar da…”
    Get full text
    Journal Article