Search Results - "Tatlı,Erdem"
-
1
Marka maskotu olarak üniversite maskotu ve göstergebilimsel yöntemle çözümlenmesi: İstanbul Ticaret Üniversitesi boğa maskotu örneği
Published in International Journal of Intermedia (2020)“…Şans getirmesi umulan bir kişi, hayvan ya da eşya olarak tanımlanabilen maskotlar markalar tarafından marka farkındalığı ve marka sadakati oluşturmak ve…”
Get full text
Journal Article -
2
Kişilik özellikleri ile hedonik tüketim değerleri arasındaki ilişki üzerine bir inceleme
Published in İzlek Akademik Dergi (01-01-2022)“…Bu araştırma hedonik tüketim değerleri ile kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırma kapsamında ayrıca…”
Get full text
Journal Article -
3
Yeşil reklamların Z kuşağı tüketicilerin satın alma kararları üzerine etkisi
Published in Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) (2020)“…Artan ekolojik sorunlar tüketicilerin çevre konusundaki duyarlılığını arttırmıştır. Artan çevre sorunlarını odağına alan ve bunlara karşı mücadele veren bir…”
Get full text
Journal Article -
4
Özel sağlık hizmeti sunan kurumların reklamlarının hukuki yönden incelenmesi
Published in Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi (HİRE) (2021)“…Günümüzde sağlıkta dönüşüm programları ile birlikte dünyada ve ülkemizde özel sağlık kurumları oldukça yaygın hale gelmiştir. Sağlık sektöründeki yatırımlar da…”
Get full text
Journal Article -
5
Benlik saygısı Ve şüphe durumları yönünden gençlerin Siyasal Reklamlara yaklaşımı
Published 01-01-2012“…Siyasal reklamcılık, demokrasi seviyesinin yükselmesiyle birlikte Türkiye’de giderek gelişen bir olgudur. Siyasal partilerin/adayların seçim kampanyası…”
Get full text
Dissertation