Search Results - "Kadir Canöz"
-
1
Use of electronic medical records in the digital healthcare system and its role in communication and medical information sharing among healthcare professionals
Published in Informatics in medicine unlocked (2023)“…It is important for the future of electronic health services to determine the attitudes of physicians and nurses towards electronic medical records (EMR) in…”
Get full text
Journal Article -
2
Sağlık kuruluşlarında halkla ilişkiler uygulamaları: Kadir Canöz
Published 2010Get more information
Book -
3
Kriz Ortamında Yapılan Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Kurumsal Kabule Etkisi: 6 Şubat 2023 Depremi Üzerine Bir Araştırma
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi (30-11-2023)“…Kurumsal kabul, bir şirketin aktivitelerinin, değerlerinin ve iş yöntemlerinin çeşitli paydaşlar tarafından olumlu bir şekilde algılanması ve onaylanmasıdır…”
Get full text
Journal Article -
4
TELEVİZYONDA YAYINLANAN KAMU SPOTLARININ HALKI BİLGİLENDİRMEDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: KONYA ÖRNEĞİNDE AMPİRİK BİR ÇALİŞMA
Published in Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi (30-09-2019)“…Kurum ve kuruluşlar; iletişim faaliyetlerini yürütmek için çeşitli araçlara başvurmaktadır. Teknolojinin gelişmesiyle sayısı artan bu araçlardan biri de…”
Get full text
Journal Article -
5
Pazarlamanın Yükselen Yıldızı Influencer Marketing: Influencer Takipçilerinin Satın Alma Davranışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi (30-04-2020)“…Bilişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, bireylerin daha hızlı şekilde bilgi paylaşımında bulunabileceği yeni mecraları ortaya çıkarmıştır. Bu mecralardan…”
Get full text
Journal Article -
6
TÜRKİYE’DE EĞİTİMLİ SEÇMENİN YEREL SEÇİMLERDE OY VERME KRİTERLERİ
Published in Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi (01-06-2015)Get full text
Journal Article -
7
Kriz Ortamında Yapılan Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Kurumsal Kabule Etkisi: 6 Şubat 2023 Depremi Üzerine Bir Araştırma
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi (01-11-2023)“…Kurumsal kabul, bir şirketin aktivitelerinin, değerlerinin ve iş yöntemlerinin çeşitli paydaşlar tarafından olumlu bir şekilde algılanması ve onaylanmasıdır…”
Get full text
Journal Article -
8
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün Kişisel İmajının Öğelerini Belirlemeye Yönelik Bir Saha Araştırması
Published in Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi (10-06-2014)Get full text
Journal Article -
9
HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİNİN BAŞARIYA ETKİSİ: ÖRNEK KURULUŞ BAYINDIR TIP MERKEZİ
Published in Selçuk İletişim (01-05-2014)“…Batı Avrupa ülkelerinde ve ABD'de olduğu gibi ülkemizde de son yıllarda öneminin anlaşılmaya başlandığı halkla ilişkiler, serbest rekabet ortamının olduğu…”
Get full text
Journal Article -
10
TUTUM OLUŞTURMA ETKİNLİĞİ OLARAK LOBİCİLİK
Published in Selçuk İletişim (01-05-2014)“…İnsanların günlük yaşantılarında yapmış oldukları hareketlerin her ne kadar görünen bir nedeni var ise de; asıl neden onların zihinlerinde var olan değer ve…”
Get full text
Journal Article -
11
Covid-19 Krizi Döneminde Bilgilenme Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (01-08-2020)“…Gelişen teknoloji ve değişen iletişim teknikleri ekseninde kriz iletişimi yönetimi ve bu yönetim sürecinde yararlanılan araçlar da değişiklik göstermiştir…”
Get full text
Journal Article -
12
SOSYAL SPONSORLUK VE KURUMSAL İMAJ İLİŞKİSİ ÜZERİNE TEORİK BİR ÇALIŞMA
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (01-02-2017)“…Günümüz serbest piyasa şartlarının yaratmış olduğu rekabet ortamı, kurumların rakipleri arasında ön plana çıkmalarını, hedef kitleleri ve toplum nezdinde…”
Get full text
Journal Article -
13
KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM BAĞLAMINDA TÜRK ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN JAPONLARA YÖNELİK KALIP YARGILARI
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (01-02-2017)“…Kültürlerarası iletişimi etkileyen önemli faktörlerden birisi kalıp yargılardır. Türk üniversite öğrencileri Japonlara ilişkin çeşitli kalıp yargılara…”
Get full text
Journal Article -
14
Sosyal Sponsorluk Ve Kurumsal İmaj İlişkisi Üzerine Teorik Bir Çalışma
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü dergisi (01-01-2017)“…Created by today's free market conditions, the competition environment has necessitated the companies to come into prominence among their competitors and have…”
Get full text
Journal Article -
15
Kültürlerarası İletişim Bağlamında Türk Üniversite Öğrencilerinin Japonlara Yönelik Kalıp Yargıları
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü dergisi (01-01-2017)“…Stereotypes are among the important factors that affect intercultural communication. Turkish university students have several stereotypes about Japanese…”
Get full text
Journal Article -
16
Kamuda Halkla İlişkilerin Yeni Yüzü: Bilgi Edinme Yasası
Published in Selçuk İletişim (01-11-2013)“…Kamu yönetiminin vatandaşlara kendisini anlatma ve onları anlama yönünde göstereceği çabaların başında halkla ilişkiler gelmektedir. Türkiye'de 2004 yılında…”
Get full text
Journal Article -
17
Seçmen Tercihinde Aday İmajının Rolü: 29 Mart 2009 Yerel Seçimleri Öncesinde Konya Seçmeni Üzerine Bir Araştırma
Published in Selçuk İletişim (01-11-2013)“…Aday hakkındaki tüm görüşlerin toplamını ifade eden aday imajı, adayın kişisel özellikleriyle mensubu olduğu çevresinin (partisi, cemaati, hemşeriliği vb.)…”
Get full text
Journal Article -
18
Pazarlamanın Yükselen Yıldızı Influencer Marketing: Influencer Takipçilerinin Satın Alma Davranışını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi (01-04-2020)“…Bilişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, bireylerin daha hızlı şekilde bilgi paylaşımında bulunabileceği yeni mecraları ortaya çıkarmıştır. Bu mecralardan…”
Get full text
Journal Article -
19
Yasamayı engelleme amaçlı lobicilik: Filibuster
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü dergisi (2009)“…Kamuda karar alma makamında bulunan seçilmişleri istenilen yönde karar aldırmayı amaçlayan lobicilik, bunun için çok çeşitli taktikler ve yöntemler…”
Get full text
Journal Article -
20
Covid-19 Krizi Döneminde Bilgilenme Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü dergisi (01-01-2020)“…Gelişen teknoloji ve değişen iletişim teknikleri ekseninde kriz iletişimi yönetimi ve bu yönetim sürecinde yararlanılan araçlar da değişiklik göstermiştir…”
Get full text
Journal Article