Search Results - "Kılıç, Sabiha"
-
1
Message Appeals of Social Media Postings: An Experimental Study on Non-Governmental Organization
Published in Journal of nonprofit & public sector marketing (23-07-2024)Get full text
Journal Article -
2
THE EFFECT OF TOYS ON FAST-FOOD PRODUCT PREFERENCES
Published in Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi dergisi (25-12-2020)“…The aim of the study is to examine the role of toys in 10-14 age group consumers being affected by fast food products. For this purpose, menu images of Burger…”
Get full text
Journal Article -
3
MPOWER POLİTİKALARININ GENÇ SİGARA KULLANICILARININ SİGARA İÇME İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİ DÜZEYİ FARKLILIKLARININ NÖROGÖRÜNTÜLEME TEKNİKLERİYLE ANALİZ EDİLMESİNE DAİR DENEYSEL BİR ÇALIŞMA
Published in Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi (01-06-2015)“…Çalışmanın amacı, genç sigara kullanıcılarının sigara içme isteği üzerinde MPOWER politikalarının etki düzeyi farklılıklarının belirlenmesidir. Çalışmanın…”
Get full text
Journal Article -
4
CONSUMER VIEW ON THE AXIS OF DIDEROT EFFECT AND UNPLANNED PURCHASE
Published in Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi dergisi (29-07-2022)“…People's shopping habits are changing day by day.Consumers' point of view towards the product has turned into an emotional quality rather than a material…”
Get full text
Journal Article -
5
-
6
Nöropazarlamada kuşak analizi: Leyla Bezgin, Prof. Dr. Sabiha Kılıç ; genel yayın yönetmeni, Nevzat Argun ; yayın koordinatörü, Gülfem Dursun ; redaksiyon, Süleyman Gezgin
Published 2020“…Pazarlama araştırmacılarının tüketicilerin çeşitli özelliklerini dikkate alarak gerçekleştirdikleri faaliyetler ürün ve hizmet satışlarının artırılmasında…”
Get more information
Book -
7
-
8
Kalite güvence standartları: Prof. Dr. İrfan Çağlar, Prof. Dr. Sabiha Kılıç ; genel yayın yönetmeni, Nevzat Argun ; yayın koordinatörü, Gülfem Dursun ; redaksiyon, Samet Tekin
Published 2019“…Günümüzün küresel rekabet dünyasının temel belirleyici unsurlarından birisi, kalitedir. Kalite nasıl tanımlanırsa tanımlansın, kapsamında olumlu gelişmeleri…”
Get more information
Book -
9
-
10
Turizm Pazarlamasında Yerli Turistlerin Turizm Talebini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Sinop İli Örneği
Published in Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (25-07-2017)“…Çalışmanın amacı, Sinop iline tatile gelen yerli turistlerin turizm talebi üzerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesidir. Çalışmanın verileri anket…”
Get full text
Journal Article -
11
-
12
-
13
Factors Affecting Mobile Tagging Awareness; A Research on Social Media Consumers
Published in Journal of economic development, environment and people (01-10-2014)“…The purpose of the study is to identify the factors affecting awareness of mobile tagging on social media. The study assumes that the mobile tagging awareness…”
Get full text
Journal Article -
14
Sosyal Medya Kullanıcılarının Marka Farkındalık Düzeylerine Göre Sosyal Sorumluluk Proje Farkındalıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesi: Eti Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri Üzerine Bir Araştırma
Published in Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (2016)“…For today’s costumers the quality of the product or service is not enough, besides that corporate image and brand image is considerable on consumer…”
Get full text
Journal Article -
15
Genel, teknik ve etkili iletişim: Editörler, Prof. Dr. İrfan Çağlar, Doç. Dr. Sabiha Kılıç ; Yazarlar, Prof. Dr. İrfan Çağlar, Doç. Dr. Sabiha Kılıç, Dr. Savaş Mutlu, Öğr. Gör. Mustafa emre Çağlar, Arş Gör. Emrah Aydemir, Arş Gör. Kübra Müge Daldal ; genel yayın yönetmeni, Nevzat Argun ; dizi editörü, Taliha Aslan ; redaksiyon, Gönül Ekici
Published 2016Get more information
Book -
16
Intellectual Capital in Enterprises and a Model Study in an Industrial Zone
Published in Journal of economic development, environment and people (01-07-2014)“…Intellectual Capital in Enterprises and a Model Study in an Industrial Zone AbstractThe study mainly consists of two parts. The first part includes theoretical…”
Get full text
Journal Article -
17
Yerel Tekstil ve Hazır Giyim İşletmelerinin Orijinal Marka Üretim Düzeyi ve İhracat Performanslarında Orijinal Tasarım Üretiminin Rolü: Çorum Tekstil Sektörü'deki İşletmelere Yönelik Bir Uygulama
Published in Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (11-01-2015)“…Çalısmanın amacı, Çorum tekstil ve hazır giyim sektöründe faaliyet gösterenisletmelerin, orijinal tasarım üretimini gerçeklestirme düzeylerinin,…”
Get full text
Journal Article -
18
SOSYAL MEDYA KULLANICILARININ MARKA FARKINDALIK DÜZEYLERİNE GÖRE SOSYAL SORUMLULUK PROJE FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARININ BELİRLENMESİ: Eti Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri Üzerine Bir Araştırma
Published in Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (19-12-2016)Get full text
Journal Article -
19
Turizm pazarlamasında yerli turistlerin turizm talebini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Sinop ili örneği
Published in Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (01-01-2017)“…Çalışmanın amacı, Sinop iline tatile gelen yerli turistlerin turizm talebi üzerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesidir. Çalışmanın verileri anket…”
Get full text
Journal Article -
20
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerde İhracat Pazarlaması Davranışını Etkileyen Faktörler ve Bu Faktörlerin İşletmelerin İhracat Performans Ölçülerine Göre Sınıflandırılmalarındaki Rolleri
Published in Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (2008)“…Bu çalışmanın amacı, Makine İmalat Sanayii'nde faaliyet gösteren küçük ve orta ölçekli işletmelerin ihracat pazarlaması davranışlarını etkileyen faktörlerin…”
Get full text
Journal Article