Search Results - "Gençyürek Erdoğan,Merve"
-
1
PARA CUMA
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi (30-04-2020)“…Tüketimin özel günler vasıtasıyla teşvik edildiği günümüz toplumlarında, alışveriş planlama gerektiren ve ciddiye alınması gereken bir aktivite haline…”
Get full text
Journal Article -
2
Covid-19 Döneminde E-Ticaret Ve Dijital Reklam Yatırımları
Published in Selçuk İletişim (19-10-2020)“…Çin’de başlayan ve kısa sürede tüm dünyaya yayılan Covid-19 virüsü, 2020 yılı itibariyle dünya genelinde küresel bir sağlık mücadelesinin başlamasına neden…”
Get full text
Journal Article -
3
LİBERAL VE ELEŞTİREL PARADİGMANIN REKLAMA BAKIŞ AÇISI: REKLAMDA ÖZNE OLARAK KADIN
Published in Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi (15-06-2020)“…Reklamlar, toplumda bulundukları döneme ait kültür değişimlerine yanıt olarak bir toplumsal metin konumundadırlar. Reklam metinleri kültürel modellerimizin ve…”
Get full text
Journal Article -
4
Facebook'un çevrimiçi destek grubu işlevi üzerine nitel bir araştırma: FIV+ kedi sahipleri örneği
Published in International Journal of Intermedia (2020)“…Sağlık ile ilgili konularda, başta kronik hastalıklar olmak üzere pek çok hastalıkta fiziksel tedaviye tamamlayıcı bir yaklaşım olarak görülen ve psiko-sosyal…”
Get full text
Journal Article -
5
Afet İletişiminde Reklam Kampanyaları Ve Tüketici Beklentileri: 6 Şubat Kahramanmaraş Örneği
Published in Yeni medya (Online) (15-06-2023)“…Dijital çağda sosyal medya, markaların kampanyalarını yürütmede ve tüketiciler ile etkileşim kurarak kendilerini anlık ifade etmesine olanak sağlayan güçlü bir…”
Get full text
Journal Article -
6
Afet İletişimi, Politik Tüketim ve Sosyal Medya: 6 Şubat Kahramanmaraş Örneği
Published in Yeni Medya (01-06-2023)“…Dijital çağda sosyal medya, markaların kampanyalarını yürütmede ve tüketiciler ile etkileşim kurarak kendilerini anlık ifade etmesine olanak sağlayan güçlü bir…”
Get full text
Journal Article -
7
Markalarda koronavirüs etkisi: Sosyal mesafe logoları
Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (01-03-2020)“…Amaç – Marka bağlılığı ve markanın tercih edilmesinde önemli bir unsur olan logolar, tüketici ile marka arasında istenilen mesajın iletilmesinde son derece…”
Get full text
Journal Article -
8
Reklamın metinlerarası doğası
Published in Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi (HİRE) (01-03-2021)“…Reklamın doğası gereği “metinlerarası” olduğu yaklaşımından hareketle oluşturulan bu çalışma, yazın alanına ait bir yöntem ve yaklaşım olan metinlerarasılığın…”
Get full text
Journal Article