Search Results - "Gençyürek Erdoğan,Merve"

  • Showing 1 - 8 results of 8
Refine Results
  1. 1

    PARA CUMA by AKCAN, Burçe, GENÇYÜREK ERDOĞAN, Merve, KARAÇOR, Süleyman

    “…Tüketimin özel günler vasıtasıyla teşvik edildiği günümüz toplumlarında, alışveriş planlama gerektiren ve ciddiye alınması gereken bir aktivite haline…”
    Get full text
    Journal Article
  2. 2

    Covid-19 Döneminde E-Ticaret Ve Dijital Reklam Yatırımları by Merve Gençyürek Erdoğan

    Published in Selçuk İletişim (19-10-2020)
    “…Çin’de başlayan ve kısa sürede tüm dünyaya yayılan Covid-19 virüsü, 2020 yılı itibariyle dünya genelinde küresel bir sağlık mücadelesinin başlamasına neden…”
    Get full text
    Journal Article
  3. 3

    LİBERAL VE ELEŞTİREL PARADİGMANIN REKLAMA BAKIŞ AÇISI: REKLAMDA ÖZNE OLARAK KADIN by YAVUZ, Volkan, GENÇYÜREK ERDOĞAN, Merve

    “…Reklamlar, toplumda bulundukları döneme ait kültür değişimlerine yanıt olarak bir toplumsal metin konumundadırlar.  Reklam metinleri kültürel modellerimizin ve…”
    Get full text
    Journal Article
  4. 4

    Facebook'un çevrimiçi destek grubu işlevi üzerine nitel bir araştırma: FIV+ kedi sahipleri örneği by Akcan,Burçe, Gençyürek Erdoğan,Merve

    “…Sağlık ile ilgili konularda, başta kronik hastalıklar olmak üzere pek çok hastalıkta fiziksel tedaviye tamamlayıcı bir yaklaşım olarak görülen ve psiko-sosyal…”
    Get full text
    Journal Article
  5. 5

    Afet İletişiminde Reklam Kampanyaları Ve Tüketici Beklentileri: 6 Şubat Kahramanmaraş Örneği by AKCAN, Burçe, MERDİN, Mustafa, GENÇYÜREK ERDOĞAN, Merve

    Published in Yeni medya (Online) (15-06-2023)
    “…Dijital çağda sosyal medya, markaların kampanyalarını yürütmede ve tüketiciler ile etkileşim kurarak kendilerini anlık ifade etmesine olanak sağlayan güçlü bir…”
    Get full text
    Journal Article
  6. 6

    Afet İletişimi, Politik Tüketim ve Sosyal Medya: 6 Şubat Kahramanmaraş Örneği by Burçe Akcan, Mustafa Merdin, Merve Gençyürek Erdoğan

    Published in Yeni Medya (01-06-2023)
    “…Dijital çağda sosyal medya, markaların kampanyalarını yürütmede ve tüketiciler ile etkileşim kurarak kendilerini anlık ifade etmesine olanak sağlayan güçlü bir…”
    Get full text
    Journal Article
  7. 7

    Markalarda koronavirüs etkisi: Sosyal mesafe logoları by Gençyürek Erdoğan,Merve, Yavuz,Volkan

    Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (01-03-2020)
    “…Amaç – Marka bağlılığı ve markanın tercih edilmesinde önemli bir unsur olan logolar, tüketici ile marka arasında istenilen mesajın iletilmesinde son derece…”
    Get full text
    Journal Article
  8. 8

    Reklamın metinlerarası doğası by Akcan,Burçe, Gençyürek Erdoğan,Merve

    “…Reklamın doğası gereği “metinlerarası” olduğu yaklaşımından hareketle oluşturulan bu çalışma, yazın alanına ait bir yöntem ve yaklaşım olan metinlerarasılığın…”
    Get full text
    Journal Article