Search Results - "Eren, Duygu"

  • Showing 1 - 20 results of 20
Refine Results
  1. 1

    Pazarlama literatüründe elektronik ağızdan ağıza iletişimin bibliyometrik analizi by Eren,AYŞE, Eren,Duygu

    Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (29-09-2020)
    “…Amaç – Bilimsel araştırmaların sayısının artması ve bilimin küreselleşmesine paralel olarak, bibliyometrik çalışmalar önemli bir araştırma alanı haline…”
    Get full text
    Journal Article
  2. 2

    Türkçe Eğitiminde Dijital Yetkinlik Kavramının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi by GEÇGEL, Hulusi, KANA, Fatih, EREN, Duygu

    Published in Ana Dili Egitimi Dergisi (22-07-2020)
    “…Dünyada ve Türkiye’de devam eden COVİD 19 salgını süresince araştıran, düşünen, üreten bireyin yanı sıra dijital yetkinliğe sahip bireylerin önemi ortaya…”
    Get full text
    Journal Article
  3. 3
  4. 4

    İstediğin hayatı yaşamanın sırları: iyi misin? / Duygu Eren by Eren, Duygu

    Published 2019
    “…Her gün bu soruyu kaç kez duyuyorsun? Nasılsın? İyi misin? Ve cevabın hep aynı, iyiyim! Hayalkırıklığı yaşadığında, üzüldüğünde, ümitsizken, mutsuzken,…”
    Get more information
    Book
  5. 5

    Museum experience in battlefield tourism: a netnographic approach by Akgül, Onur, Eren, Duygu

    “…Purpose This study aims to analyze the war museum experience by analyzing the comments and feedback provided by visitors on Google and TripAdvisor. This…”
    Get full text
    Journal Article
  6. 6

    Alternatif turizm: editör, Prof. Dr. Şule Aydın, Doç. Dr. Duygu Eren by Aydın Tükeltürk, Şule, Eren, Duygu

    Published 2019
    “…Bu kitap, öncelikle turizm gelişimini evreler halinde ele almakta ve alternatif turizm kavramına eleştirel bir bakış açısı getirmektedir. Daha sonrasında ise…”
    Get more information
    Book
  7. 7

    Servant leadership and perceptions of service quality provided by front-line service workers in hotels in Turkey: achieving competitive advantage by Koyuncu, Mustafa, Burke, Ronald J, Astakhova, Marina, Eren, Duygu, Cetin, Hayrullah

    “…Purpose This research examined the relationship of service employees perceptions of servant leadership provided by their supervisors/managers and employee’s…”
    Get full text
    Journal Article
  8. 8

    The impacts of perceived overqualification on employee performance: a case of chefs by Onat, Gökhan, Eren, Duygu

    Published in Tourism & management studies (01-01-2020)
    “…There are many variables that affect employee performance in working life. Some of these variables originate from individuals, while others are caused by…”
    Get full text
    Journal Article
  9. 9

    Do tourists’ responsible behaviors shape their local food consumption intentions? An examination via the theory of planned behavior by Balıkçıoğlu Dedeoğlu, Sevgi, Eren, Duygu, Sahin Percin, Nilufer, Aydin, Şule

    “…Purpose The primary purpose of this study is to reveal how the local food consumption intentions of international tourists are influenced by core variables of…”
    Get full text
    Journal Article
  10. 10

    Determination of cytomegalovirus glycoprotein B genotypes in different geographical regions and different patient groups in Turkey by Eren Dağlar, Duygu, Öngüt, Gözde, Çolak, Dilek, Özkul, Aykut, Mutlu, Derya, Zeytinoğlu, Ayşın, Midilli, Kenan, Gökahmetoğlu, Selma, Günseren, Filiz, Öğünç, Dilara, Gültekin, Meral

    Published in Mikrobiyoloji bülteni (01-01-2016)
    “…Cytomegalovirus (CMV), a common virus found all around the world, usually causes asymptomatic infections in immunocompetent hosts, however it may lead to…”
    Get full text
    Journal Article
  11. 11

    Destinasyon performansının ziyaretçi memnuniyeti ve geleceğe yönelik ziyaretçi davranışı üzerine etkisi: Kapadokya örneği by Koç,Dilara Eylül, Eren,Duygu

    “…Ziyaretçilerin tercih etmiş oldukları destinasyonda ihtiyaç ve isteklerini tatmin etmesi, gidilen destinasyondan memnun olması ve destinasyonu tekrar ziyaret…”
    Get full text
    Journal Article
  12. 12

    Servant leadership and perceptions of service quality provided by front-line service workers in hotels in Turkey by Koyuncu, Mustafa, Burke, Ronald J, Astakhova, Marina, Eren, Duygu, Cetin, Hayrullah

    “…Purpose – The aim of this article is to examine the relationship of service employees perceptions of servant leadership provided by their supervisors/managers…”
    Get full text
    Journal Article
  13. 13

    Service rewards and prosocial service behaviours among employees in four and five star hotels in Cappadocia by Eren, Duygu, Burke, Ronald J., Astakhova, Marina, Koyuncu, Mustafa, Kaygısız, Nese Cullu

    “…Considerable research evidence has emerged demonstrating a link between aspects of organizational culture and employee behaviour. The present investigation…”
    Get full text
    Journal Article
  14. 14
  15. 15

    Lisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin eğitim memnuniyetlerinin Belirlenmesi: Nevşehir Üniversitesi örneği by Eren,Duygu, ÖZGÜL,Eda, KAYGISIZ,Neşe ÇULLU

    “…Turizm sektöründe gelişimin sağlanabilmesi ve rekabetin sürdürülebilmesinde sektörde çalışanlar oldukça önemlidir. Turizm işletmelerinde hizmet kalitesinin…”
    Get full text
    Journal Article
  16. 16
  17. 17
  18. 18

    Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Olumlu Sosyal Davranışlarının Hizmet Kalitesi Üzerine Etkisi: Nevşehir Örneği by EREN, Duygu; Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Turizm Fakültesi, KAYGISIZ, Neşe Çullu; Aksaray Üniversitesi, Güzelyurt Meslek Yüksekokulu

    “…The purpose of this study is to determine the level of prosocial behaviors of hotel employees and to investigate the impact of prosocial behaviors of hotel…”
    Get full text
    Journal Article
  19. 19

    Örgütsel Hizmet Odaklılığın İşletme Performansı Üzerindeki Etkisi: Konaklama İşletmelerinde Bir Uygulama by KUŞLUVAN, Salih, EREN, Duygu

    “…Bu çalışmanın amacı, Türkiye'de konaklama işletmelerinin örgütsel hizmet odaklılık düzeylerini tespit etmek ve konaklama işletmelerinin örgütsel hizmet…”
    Get full text
    Journal Article
  20. 20

    Otel İşletmeciliğinde Pazar Yönlülük ve Pazar Yönlülük-Performans İlişkisi Üzerine Bir Araştırma ve Sonuçları by ÇAKICI, A. Celil, EREN, Duygu

    “…Pazar yönlülük, pazarlama anlayışının uygulanması olarak kabul edilmektedir. Yönetsel açıdan ele alındığında, pazar yönlülüğün (1) bilginin toplanması, (2)…”
    Get full text
    Journal Article