Search Results - "Bir, Ali Atıf"
-
1
-
2
21. Yüzyılda liderlik: Danah Zohar ; genel yayın yönetmeni, Prof. Dr. Ali Atıf Bir ; editör, Çiğdem Aldatmaz ; çevirmen, İlke Haydaroğlu
Published 2018“…Danah Zohar çağımızın en inovatif yönetim düşünürlerinden biri. Fizikçi, felsefeci ve yazar. Kitaplarında kuantum fiziğinden esinlenerek çok farklı tezler…”
Get more information
Book -
3
Dijital çağda Ogilvy'ye göre reklamcılık: Miles Young ; Türkçesi, Haluk Mesci ; genel yayın yönetmeni, Ali Atıf Bir ; yayın koordinatörü, Gözde Döneli ; editör, Gökşen Göker
Published 2019“…David Ogilvy, tarihteki önemli reklamcılardan biridir. Ogilvy’nin tüm zamanların en çok satan Ogilvy on Advertising Ogilvy’ye Göre Reklamcılık isimli kitabı…”
Get more information
Book -
4
Kurumsal iletişim: Joep Cornelissen ; editörler, Çisil Sohodol Bir, İdil Karademirlidağ Suher ; genel yayın yönetmeni, Ali Atıf Bir ; yayın koordinatörü, Gözde Döneli ; son okuma, Yener Lütfü Mert
Published 2019“…50'den fazla ülkede yaklaşık 25. 000 öğrenci tarafından okunan bu kitap hem akademik dünyadan hem de uygulama süreçlerinden beslenerek kurumsal iletişim…”
Get more information
Book -
5
E-CRM: elektronik ortamda müşteri ilişkileri yönetimi / Dr. Esma Durukal, Doç. Dr. Ece Armağan ; genel yayın yönetmeni, Ali Atıf Bir ; yayın koordinatörü, Gözde Döneli ; editör, Burçin Şenel
Published 2019“…“Pazarlama, dijital ekonomide müşterinin değişen yollarına uyum sağlamalıdır. Bu bağlamda, 21. yüzyılın en önemli uygulamalarından e CRM, giderek artan rekabet…”
Get more information
Book -
6
Reklam teorileri: editörler, Prof. Dr. Ali Atıf Bir, İletişim Bilimleri Enstitüsü ; Prof. Dr. H. Kemal Suher, Bahçeşehir Üniversitesi ; editörler asistanı, Kevser Zeynep Meral, Bahçeşehir Üniversitesi Doktora Öğrencisi ; genel yayın yönetmeni, Prof. Dr. Ali Atıf Bir ; editör, Kevser Zeynep Meral
Published 2017“…Reklam araştırmalarında yani reklamın nasıl çalıştığını anlamaya çalışırken yapılan araştırmalarda kullanılan teorilerin yarısından biraz fazlası psikoloji…”
Get more information
Book -
7
Dijital reklamın gizli dünyası: içerik pazarlaması ve doğal görünen reklamlar / Mara Einstein ; çevirmen, Damla Tanla ; genel yayın yönetmeni, Prof. Dr. Ali Atıf Bir ; editör, Suat Hayri Küçük
Published 2018“…Reklam Sektöründe Tanımları Değiştiren “Dijital Reklamın Gizli Dünyası” Raflarda Yerini Aldı Akıllı telefonların aslında birer reklam iletim cihazı olduğunu…”
Get more information
Book -
8
-
9
-
10
-
11
Tırtıl nasıl büyüdü?: Craig T. Bouchard, James V. Koch ; çeviren, Murat Toy ; genel yayın yönetmeni, Ali Atıf Bir ; yayın yönetmeni, Çiğdem Aldatmaz
Published 2016“…Amerikan traktör ve iş makinesi devi Caterpillar’ın pazara hükmetme hikayesi, nefes kesen bir aksiyona davet ediyor. Liderliğe oynayan bir yatırımcı için ders…”
Get more information
Book -
12
-
13
-
14
Trafik Güvenliğinde Algılanan Yakalanma Riskini Yükseltici Iletişim Kampanyaları
Published 01-01-1992“…Bu çalışmada trafik güvenliğinde algılanan yakalanma riskini yükseltici iletişim kampanyaları ve bunların etkileri incelenmiştir. İlk önce konuyla ilgili…”
Get full text
Dissertation -
15
Yeni mamul tutundurma stratejisi petlas uygulaması
Published 01-01-1987“…A.İLETİŞİM 1, TANIMI İnsan ve insan grupları ortak anlamlar vasıtasıyla ilişki kurarlar, İnsanlar bu ortak anlamların kullanılmasıyla karşılıklı olarak istenen…”
Get full text
Dissertation -
16
A Field Study of the Effect of Humor in Print Advertising on Diffusion of the Advertising Message
Published 01-01-1990“…A field experiment was used to measure the effect of humor in print advertising on diffusion of the ad message. Three versions of the same advertising message…”
Get full text
Dissertation