Search Results - "Bayır, Talha"
-
1
The mediating role of product judgment and country of origin effect on health literacy and behavioral intention: A study on COVID-19 vaccines perception of Turkish consumers
Published in Human vaccines & immunotherapeutics (30-11-2022)“…This study is conducted on people in Turkey who had at least one dose of vaccination and it evaluates their differences in attitude in terms of health…”
Get full text
Journal Article -
2
Does knowledge and concern regarding food supplement safety affect the behavioral intention of consumers? An experimental study on the theory of reasoned action
Published in Frontiers in nutrition (Lausanne) (08-01-2024)“…In recent years, health crises have led consumers to make more frequent purchases of food supplements. The global food supplement market, which reached $61.20…”
Get full text
Journal Article -
3
Gamification in mobile shopping applications: A review in terms of technology acceptance model
Published in Multimedia tools and applications (01-05-2024)“…Businesses add gamification to their mobile shopping applications to increase customer interaction and their continuance intention. It has been observed that,…”
Get full text
Journal Article -
4
E-ticaret işletmelerinin yeni nesil kargolama hizmetlerine ilişkin e-şikâyetlerin incelenmesi: Şikayetvar.com üzerine netnografik bir analiz
Published in Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (2022)“…Son yıllarda tüketiciler, e-ticaret platformları üzerinden satın aldıkları ürün gruplarına ilişkin kargolama faaliyetlerini daha önemser bir hale gelmiştir…”
Get full text
Journal Article -
5
COVID-19 (koronavirüs) salgını sürecinde mobil ödeme sistemlerinin algılanan risk, algılanan güven ve kullanma niyeti üzerine bir araştırma
Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (01-03-2021)“…Amaç – Mobil alışveriş uygulamaları üzerinden gerçekleştirilen ödeme işlemlerine ilişkin belirsizlikler, tüketicilerin algılanan risk, algılanan güven ve…”
Get full text
Journal Article -
6
HEDONİK VE FAYDACI TÜKETİM İLE KOMPULSİF SATIN ALMA İLİŞKİSİNDE KREDİ KARTI KULLANIMI VE PİŞMANLIK: ONLİNE PAZARYERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Published in Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi dergisi (01-03-2021)“…Bu araştırma ile Faydacı ve Hedonik Tüketim’in Kontrolsüz Kredi Kartı Kullanımı ile yol açtığı Kompulsif Satın Alma ve sonrasında yaşanan Pişmanlık…”
Get full text
Journal Article -
7
Online Alışverişlerde Satış Sonrası Hizmetler İle E-Sadakat İlişkisinde, E-Memnuniyetin Aracılık Rolü: Y Kuşağı Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma
Published in Sdü vizyoner dergisi (20-02-2022)“…E-ticaret siteleri üzerinden gerçekleştirilen çevrimiçi alışverişlerde tüketiciler, satış sonrası hizmetler noktasında yüksek beklentilere sahip…”
Get full text
Journal Article -
8
HEDONİK VE FAYDACI TÜKETİM İLE KOMPULSİF SATIN ALMA İLİŞKİSİNDE KREDİ KARTI KULLANIMI VE PİŞMANLIK: ONLİNE PAZARYERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Published in Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi dergisi (26-03-2021)“…Bu araştırma ile Faydacı ve Hedonik Tüketim’in Kontrolsüz Kredi Kartı Kullanımı ile yol açtığı Kompulsif Satın Alma ve sonrasında yaşanan Pişmanlık…”
Get full text
Journal Article -
9
B2C online alışveriş sitelerinin seçim kriterlerinin AHP yöntemi ile belirlenmesi
Published in Kesit Akademi Dergisi (01-04-2020)“…Araştırma kapsamında, Türkiye de Pazar hacmi sıralamasına göre önde gelen ilk dört online alışveriş sitesinin 30 uzmanına, “tüketicilerin herhangi bir online…”
Get full text
Journal Article -
10
Marka Kişiliği Algısının Ölçümünde Anket Ve Nöropazarlama Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Published 01-01-2016“…Küreselleşmenin hız kazanması ve teknolojik gelişmelerin ortaya çıkması ile pazarlamaya farklı bir boyut kazanmıştır. Geleneksel yöntemlerin yetersiz olduğu…”
Get full text
Dissertation -
11
B2C ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNİN SEÇİM KRİTERLERİNİN AHP YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
Published in Kesit Akademi (2020)Get full text
Journal Article