Search Results - "BOZOKLU, Cagla Pinar"
-
1
Luring rivals’ staff: Employer brand image according to current and potential employees in Turkish service industry
Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (30-06-2019)“…Purpose – Employer branding not only brings competitive differentiation, but also contributes to appeal most competent employees in the markets. However,…”
Get full text
Journal Article -
2
MEASURING THE EFFECTIVENESS OF PERFORMANCE-BASED BUDGETING WITH DEA: MINISTRY OF HEALTH IN TURKEY
Published in IIB : international refereed academic social sciences journal (30-09-2016)“…The aim of the study is to measure the effectiveness of the strategic planning and thev performancebased budgeting processes of Ministry of Health in Turkey…”
Get full text
Journal Article -
3
MEASURING THE EFFECTIVENESS OF PERFORMANCE-BASED BUDGETING WITH DEA: MINISTRY OF HEALTH IN TURKEY 1
Published in IIB : international refereed academic social sciences journal (01-07-2016)“…The aim of the study is to measure the effectiveness of the strategic planning and the performance-based budgeting processes of Ministry of Health in Turkey…”
Get full text
Journal Article -
4
-
5
Bankacılık sektöründe işveren marka imajı: Fonksiyonel fayda, müşteri odaklılık ve güvenilir finansal imajın etkileri
Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (01-02-2019)“…Amaç – Bu araştırmanın amacı ürün ve marka ile ilgili fonksiyonel faydaların, müşteri odaklılığın ve güvenilir finansal imajın işveren markalaşması üzerindeki…”
Get full text
Journal Article -
6
Nöropazarlama reklam tasarımı ve etik
Published 2017“…Nöropazarlama, genel olarak pazarlama araştırmalarını, özel olarak ise tüketici davranışlarını daha net ve doğru olarak açıklamak amacıyla, nörobilim…”
Get full text
Book -
7
Tüketici Sinisizmi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Güvenilirlik ve geçerlilik araştırması
Published in Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (01-02-2020)“…Tüketici sinisizmi, işletmelerin fırsatçı olduğu ve bu fırsatçılığın ise tüketicilere zarar verdiği algısı ile karakterize edilen, piyasaya karşı kararlı,…”
Get full text
Journal Article