Search Results - "BOZOKLU, Cagla Pinar"

  • Showing 1 - 7 results of 7
Refine Results
  1. 1

    Luring rivals’ staff: Employer brand image according to current and potential employees in Turkish service industry by Bozoklu,Çağla Pınar

    Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (30-06-2019)
    “…Purpose – Employer branding not only brings competitive differentiation, but also contributes to appeal most competent employees in the markets. However,…”
    Get full text
    Journal Article
  2. 2

    MEASURING THE EFFECTIVENESS OF PERFORMANCE-BASED BUDGETING WITH DEA: MINISTRY OF HEALTH IN TURKEY by KESKİN BENLİ, Yasemin, BOZOKLU, Cagla Pinar, CANSEL, Arıl

    “…The aim of the study is to measure the effectiveness of the strategic planning and thev performancebased budgeting processes of Ministry of Health in Turkey…”
    Get full text
    Journal Article
  3. 3

    MEASURING THE EFFECTIVENESS OF PERFORMANCE-BASED BUDGETING WITH DEA: MINISTRY OF HEALTH IN TURKEY 1 by Cansel, Aril, Benli, Yasemin Keskin, Bozoklu, Çagla Pinar

    “…The aim of the study is to measure the effectiveness of the strategic planning and the performance-based budgeting processes of Ministry of Health in Turkey…”
    Get full text
    Journal Article
  4. 4
  5. 5

    Bankacılık sektöründe işveren marka imajı: Fonksiyonel fayda, müşteri odaklılık ve güvenilir finansal imajın etkileri by Bozoklu,Çağla Pınar

    Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (01-02-2019)
    “…Amaç – Bu araştırmanın amacı ürün ve marka ile ilgili fonksiyonel faydaların, müşteri odaklılığın ve güvenilir finansal imajın işveren markalaşması üzerindeki…”
    Get full text
    Journal Article
  6. 6

    Nöropazarlama reklam tasarımı ve etik by Bozoklu, Çağla Pınar, Alkibay, Sanem

    Published 2017
    “…Nöropazarlama, genel olarak pazarlama araştırmalarını, özel olarak ise tüketici davranışlarını daha net ve doğru olarak açıklamak amacıyla, nörobilim…”
    Get full text
    Book
  7. 7

    Tüketici Sinisizmi Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Güvenilirlik ve geçerlilik araştırması by Bozoklu,Çağla Pınar, Ermeç Sertoğlu,Ayşegül

    “…Tüketici sinisizmi, işletmelerin fırsatçı olduğu ve bu fırsatçılığın ise tüketicilere zarar verdiği algısı ile karakterize edilen, piyasaya karşı kararlı,…”
    Get full text
    Journal Article