Search Results - "BAKAN, Ömer"

  • Showing 1 - 13 results of 13
Refine Results
  1. 1

    TÜRK MEDYASINDA KADIN SPORCULARIN TEMSİLİ: ÜÇ GAZETENİN İÇERİK ANALİZİ by BAKAN, Ömer

    Published in Selçuk İletişim (19-01-2013)
    “…Bu çalışmanın amacı Türk gazetelerinde kadın sporcuların temsillerini analiz etmektir. 1-30 Nisan 2011 tarihleri arasındaki bir aylık dönemde sporcularla…”
    Get full text
    Journal Article
  2. 2

    Representations of Female Athletes in Turkish Media:A Content Analysis of Three Newspapers by Bakan, Omer

    “…The aim of this study is to analyze the representations of female athletes in major Turkish newspapers. Content analysis methods have been used to analyze the…”
    Get full text
    Journal Article
  3. 3
  4. 4
  5. 5

    HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ İÇİNDE KAMUOYU ARAŞTIRMALARININ YERİ by Ömer Bakan

    Published in Selçuk İletişim (01-05-2014)
    “…Bu çalışma halkla ilişkiler faaliyetleri içinde kamuoyu araştırmalarının önemini analiz etmek amacıyla hazırlanmıştır. Halkla ilişkiler süreci araştırma,…”
    Get full text
    Journal Article
  6. 6

    HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE TEORİ-PRATİK DENGESİ BAKIMINDAN TÜRKİYE İÇİN BİR MODEL ÖNERİSİ by Ömer Bakan

    Published in Selçuk İletişim (01-05-2014)
    “…Halkla ilişkiler alanında üzerinde önemle durulması gereken konulardan bir tanesi eğitimdir. Türkiye'de halkla ilişkiler eğitimi programları İletişim…”
    Get full text
    Journal Article
  7. 7

    KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM BAĞLAMINDA TÜRK ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN JAPONLARA YÖNELİK KALIP YARGILARI by Ömer Bakan, Kadir Canöz

    “…Kültürlerarası iletişimi etkileyen önemli faktörlerden birisi kalıp yargılardır. Türk üniversite öğrencileri Japonlara ilişkin çeşitli kalıp yargılara…”
    Get full text
    Journal Article
  8. 8

    Kültürlerarası İletişim Bağlamında Türk Üniversite Öğrencilerinin Japonlara Yönelik Kalıp Yargıları by Bakan, Ömer, Canöz, Kadir

    “…Stereotypes are among the important factors that affect intercultural communication. Turkish university students have several stereotypes about Japanese…”
    Get full text
    Journal Article
  9. 9

    Beyaz Eşya Sektöründeki Üretici Kuruluş ve Markaların İsim Bilinirlikleri by Ömer Bakan

    Published in Selçuk İletişim (01-11-2013)
    “…Tüketicilere yönelik mal ve hizmetleri üreten ticari kuruluşların başarılı olmaları için iyi bir bilinirlik düzeyine sahip olmaları önem taşımaktadır…”
    Get full text
    Journal Article
  10. 10

    UZAKTAN EĞİTİM VE UYGULAMALARI by Ömer Bakan, Tugay Arat

    “…1970’lerden sonra yaşanan bilimsel ve teknolojik gelişmeler eğitim sistemini önemli derecede etkilemiştir. Internet adı verilen küresel bilgi ağının…”
    Get full text
    Journal Article
  11. 11

    Türk Üniversite Öğrencileri Gözünde Rusya İmajı by Nurullah Tabakçı, Ömer Bakan

    Published in Selçuk İletişim (01-11-2013)
    “…Ülke imajı uluslararası halkla ilişkilerin önemli çalışma alanlarından birisidir. Olumlu bir imaja sahip olmak bir ülkenin ekonomisini, turizmini, uluslararası…”
    Get full text
    Journal Article
  12. 12

    Beyaz Eşya Sektöründeki Üretici Kuruluş ve Markaların İsim Bilinirlikleri by BAKAN, Ömer

    Published in Selçuk İletişim (2005)
    “…Tüketicilere yönelik mal ve hizmetleri üreten ticari kuruluşların başarılı olmaları için iyi bir bilinirlik düzeyine sahip olmaları Önem taşımaktadır…”
    Get full text
    Journal Article
  13. 13

    Türk Üniversite Öğrencileri Gözünde Rusya İmajı by TABAKÇI, Nurullah, BAKAN, Ömer

    Published in Selçuk İletişim (2008)
    “…Ülke imajı uluslararası halkla ilişkilerin önemli çalışma alanlarından birisidir. Olumlu bir imaja sahip olmak bir ülkenin ekonomisini, turizmini, uluslararası…”
    Get full text
    Journal Article