Search Results - "Aydın, B. Oğuz"
-
1
BİR SEÇİCİ TALEP YARATMAYI AMAÇLAYAN REKLAM ARACI OLARAK MİLLİYETÇİLİK
Published in Selçuk İletişim (27-07-2019)“…Ulusal aidiyetin, bağlılığın tezahürü niteliğindeki milliyetçilik, reklamcılığın da fark ettiği önemli ve etkili bir afyon niteliğindedir. Milliyetçilik,…”
Get full text
Journal Article -
2
Elektronik Agizdan Agiza Iletisim: Tüketici Motivasyonlarinin Analizi/Electronic Word-Of-Mouth: An Analysis Of Consumer Motivations
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü dergisi (01-07-2014)“…Interpersonal impact and Word of Mouth (WOM) are the most significant information source when people decide toconsume. Nowadays, internet makes gather…”
Get full text
Journal Article -
3
Türkiye'de Halkla Iliskiler Lisans Egitimi Üzerine Bir Degerlendirme/An Evaluation of Public Relations Education at Undergraduate Level in Turkey
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü dergisi (01-01-2012)“…Numerous national and international organizations, academicians and practitioners have put forward their ideas and suggested solutions in terms of the…”
Get full text
Journal Article