Search Results - "Akgün,Vasviye Özlem"

  • Showing 1 - 4 results of 4
Refine Results
  1. 1

    Perakende mağazacılık sektöründe mağaza atmosferinin önemi: SOR Modeli temelinde bir uygulama by Akgün,Vasviye Özlem, Zerenler,Muammer

    Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (01-03-2021)
    “…Amaç – Mal ve hizmet satın alımlarında, mağaza atmosferinin satın alma kararı üzerindeki rolü son derece önemlidir. Bugünün tüketim alışkanlığında yeri oldukça…”
    Get full text
    Journal Article
  2. 2

    E-Wom'un Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi by Akgün, Vasviye Özlem, Altay, Hulusi Can

    “…E-Wom (elektronik aǧızdan aǧıza iletişim), müşterilerin bir mal ya da hizmetle ilgili birbirlerine önerilerde bulunmasını ve deneyimlerini paylaşmasını…”
    Get full text
    Journal Article
  3. 3

    GERİLLA PAZARLAMA FAALİYETLERİ VE TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ by Akgün, V. Özlem, Demir, Bedirhan, Çini, Mehmet Akif

    “…Bugünün pazarlama ortamında, tüketicilere ulaşma ve onların dikkatini çekme konusunda kullanılan yöntemler, gelenekselin oldukça ötesindedir. Tüketim…”
    Get full text
    Journal Article
  4. 4

    İşletmelerin marka değerleri ile performanslarının karşılaştırmalı analizi: Otomotiv sektöründe faaliyette bulunan markalara yönelik bir araştırma by Akgün,Vasviye Özlem

    “…Başarılı ve güçlü bir marka yaratmak, markayı sürdürülebilir kılmak, yüksek bir marka değeri oluşturmak ve bu değeri korumak, müşterinin istek ve ihtiyaçlarını…”
    Get full text
    Journal Article