Search Results - "Akgün,Vasviye Özlem"
-
1
Perakende mağazacılık sektöründe mağaza atmosferinin önemi: SOR Modeli temelinde bir uygulama
Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (01-03-2021)“…Amaç – Mal ve hizmet satın alımlarında, mağaza atmosferinin satın alma kararı üzerindeki rolü son derece önemlidir. Bugünün tüketim alışkanlığında yeri oldukça…”
Get full text
Journal Article -
2
E-Wom'un Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi
Published in Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü dergisi (30-08-2024)“…E-Wom (elektronik aǧızdan aǧıza iletişim), müşterilerin bir mal ya da hizmetle ilgili birbirlerine önerilerde bulunmasını ve deneyimlerini paylaşmasını…”
Get full text
Journal Article -
3
GERİLLA PAZARLAMA FAALİYETLERİ VE TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Published in Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (30-04-2024)“…Bugünün pazarlama ortamında, tüketicilere ulaşma ve onların dikkatini çekme konusunda kullanılan yöntemler, gelenekselin oldukça ötesindedir. Tüketim…”
Get full text
Journal Article -
4
İşletmelerin marka değerleri ile performanslarının karşılaştırmalı analizi: Otomotiv sektöründe faaliyette bulunan markalara yönelik bir araştırma
Published in JAVSTUDIES International Journal of Academic Value Studies (01-03-2021)“…Başarılı ve güçlü bir marka yaratmak, markayı sürdürülebilir kılmak, yüksek bir marka değeri oluşturmak ve bu değeri korumak, müşterinin istek ve ihtiyaçlarını…”
Get full text
Journal Article