Search Results - "Akagün Ergin, Elif"
-
1
Sustainable brand logo selection using an AI-Supported PF-WENSLO-ARLON hybrid method
Published in Expert systems with applications (15-01-2025)“…Brands use logos to reflect their identities and convey their company character to target customers. Logos not only represent brand value but also provide…”
Get full text
Journal Article -
2
A neutrosophic WENSLO-ARLON model for measuring sustainable brand equity performance
Published in Socio-economic planning sciences (01-08-2024)“…Sustainable brand equity denotes the perceived brand equity by consumers, influenced by companies' non-financial and environmental practices. To cultivate…”
Get full text
Journal Article -
3
Tackling service quality in the telecommunication B2B market
Published in The Journal of business & industrial marketing (07-10-2019)“…Purpose This study will attempt to focus on how vendors serve operators, as operator service quality starts with vendor’s technology infrastructure and service…”
Get full text
Journal Article -
4
Türk gıda sektöründe marka mirası kavramı: İşletmeler açısından önemi
Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (30-06-2021)“…Amaç – Marka mirası, marka araştırmalarında gelecekteki önceliklerden biri olarak kabul edilmektedir. Mirası olan markalar, ürünlerinin temel değerlerinin ve…”
Get full text
Journal Article -
5
Yıldız gücü (star power): Yıldız sporcular Y kuşağı tüketicilerinin tüketim kararlarını etkiler mi?
Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (01-02-2021)“…Amaç – Bu araştırmanın amacı, “yıldız gücü faktörleri” olarak bilinen; profesyonel güvenilirlik, sempatik kişilik, atletik uzmanlık, sosyal çekicilik ve…”
Get full text
Journal Article -
6
Brands Taking a Public Stand: A Keyword Analysis of Brand Activism
Published in Trziste = Market (01-01-2024)“…Purpose – The purpose of this research is to explore which keywords are most relevant and valuable to a particular audience or industry. This study is aimed…”
Get full text
Journal Article Book Review -
7
Tüketici davranışları: satın alma, sahip olma ve varoluş / Solomon, Michael R. ; çeviri editörleri, Nurettin Parıltı, Elif Akagün Ergin ; çevirenler, Aybegüm Güngördü Belbağ, Bahar Gürdin, Banu Külter Demirgüneş, Dursun Yener, Duygu Fırat, Elif Akagün Ergin, Esen Şahin, Mutlu Yüksel Avcılar, Nurettin Parıltı, Recep Kahvecioğlu, Tufan Özsoy ; genel yayın yönetmeni, Nevzat Argun ; yayın koordinatörü, Gülfem Dursun ; redaksiyon, Samet Tekin
Published 2020“…“Müşterilerimizi bir partiye davetli misafirler olarak görüyoruz ve biz de ev sahipleriyiz. Müşteri deneyiminin önemli her yönünü daha iyi hâle getirmek bizim…”
Get more information
Book -
8
GİYİM ve GIDA ÜRÜNLERİ KATEGORİLERİNDE TÜKETİCİLERİN PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Published in Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi dergisi (01-09-2015)“…Küresel rekabetin giderek artmasıyla, işletmeler etkin pazarlama stratejileri geliştirebilmek amacıyla tüketicilerin satın alma davranışları hakkında detaylı…”
Get full text
Journal Article