Search Results - "Akagün Ergin, Elif"

  • Showing 1 - 8 results of 8
Refine Results
  1. 1

    Sustainable brand logo selection using an AI-Supported PF-WENSLO-ARLON hybrid method by Kara, Karahan, Akagün Ergin, Elif, Cihan Yalçın, Galip, Çelik, Tuğçe, Deveci, Muhammet, Kadry, Seifedine

    Published in Expert systems with applications (15-01-2025)
    “…Brands use logos to reflect their identities and convey their company character to target customers. Logos not only represent brand value but also provide…”
    Get full text
    Journal Article
  2. 2

    A neutrosophic WENSLO-ARLON model for measuring sustainable brand equity performance by Kara, Karahan, Yalçın, Galip Cihan, Akagün Ergin, Elif, Simic, Vladimir, Pamucar, Dragan

    Published in Socio-economic planning sciences (01-08-2024)
    “…Sustainable brand equity denotes the perceived brand equity by consumers, influenced by companies' non-financial and environmental practices. To cultivate…”
    Get full text
    Journal Article
  3. 3

    Tackling service quality in the telecommunication B2B market by Tas, Aysegul, Ergin, Elif Akagün, Kurtulmuşoğlu, Feride Bahar, Sahin, Omer Faruk

    “…Purpose This study will attempt to focus on how vendors serve operators, as operator service quality starts with vendor’s technology infrastructure and service…”
    Get full text
    Journal Article
  4. 4

    Türk gıda sektöründe marka mirası kavramı: İşletmeler açısından önemi by Doğruöz Özer,Hilal, Akagün Ergin,Elif

    Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (30-06-2021)
    “…Amaç – Marka mirası, marka araştırmalarında gelecekteki önceliklerden biri olarak kabul edilmektedir. Mirası olan markalar, ürünlerinin temel değerlerinin ve…”
    Get full text
    Journal Article
  5. 5

    Yıldız gücü (star power): Yıldız sporcular Y kuşağı tüketicilerinin tüketim kararlarını etkiler mi? by Özdemir,Handan, Akagün Ergin,Elif, Avcı,Mustafa Serhat

    Published in İşletme Araştırmaları Dergisi (01-02-2021)
    “…Amaç – Bu araştırmanın amacı, “yıldız gücü faktörleri” olarak bilinen; profesyonel güvenilirlik, sempatik kişilik, atletik uzmanlık, sosyal çekicilik ve…”
    Get full text
    Journal Article
  6. 6

    Brands Taking a Public Stand: A Keyword Analysis of Brand Activism by Batuhan Gecit, Baris, Ozdemir, Handan, Akagun Ergin, Elif

    Published in Trziste = Market (01-01-2024)
    “…Purpose – The purpose of this research is to explore which keywords are most relevant and valuable to a particular audience or industry. This study is aimed…”
    Get full text
    Journal Article Book Review
  7. 7
  8. 8

    GİYİM ve GIDA ÜRÜNLERİ KATEGORİLERİNDE TÜKETİCİLERİN PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA by Handan ÖZDEMİR AKBAY, Elif AKAGÜN ERGİN

    “…Küresel rekabetin giderek artmasıyla, işletmeler etkin pazarlama stratejileri geliştirebilmek amacıyla tüketicilerin satın alma davranışları hakkında detaylı…”
    Get full text
    Journal Article