Search Results - "Özgen,Özlen"

Refine Results
  1. 1

    Preservation of tangible and intangible cultural heritage: Sample of Turkish bath by Yanar,Ayşem, Söylemezoğlu,Feryal, Erdoğan,Zeynep, Özgen,Özlen

    “…Since the "Turkish bath" is an important symbol of a living and cultural wealth that has been passed down through generations, it is an important example in…”
    Get full text
    Journal Article
  2. 2

    Seferihisar : A Sustainable Place In A Fast World by Özgen,Özlen

    Published in Millî folklor (2012)
    “…Slow city movement was born in 1999 in “Chianty”, a town of Italy. Afterwards, many cities frommany countries, which do not will to become one of the…”
    Get full text
    Journal Article
  3. 3

    Kültürel miras kapsamında “Türk hamamı” üzerine bir inceleme by Özgen,Özlen

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-10-2016)
    “…Çalışmanın amacı, somut ve somut olmayan kültürel mirasın korunması ve yaşatılması kapsamında Türk Hamamı’nın tarihi, mimari, işlevsel ve geleneksel…”
    Get full text
    Journal Article
  4. 4

    Interaction between the Business and Family Lives of Women Entrepreneurs in Turkey by Ufuk, Hatun, Özgen, Özlen

    Published in Journal of business ethics (01-05-2001)
    “…This research was carried out among 220 married women entrepreneurs in Ankara urban center to determine the interaction between the business and family lives…”
    Get full text
    Journal Article
  5. 5

    An analysis of child consumers in Turkey by Ozgen, Ozlen

    Published in International journal of consumer studies (01-11-2003)
    “…This research was conducted on 402 children going to kindergarten and primary schools with the purpose of analysing the children's interests, responsibilities,…”
    Get full text
    Journal Article
  6. 6

    Sosyal medya ve marka iletişimi: Havayolu şirketlerinin twitter kullanımına yönelik bir araştırma by Özgen,Özlen, Elmasoğlu,Kamile

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-12-2016)
    “…Sosyal medya, markaların hedef kitleleri ile iletişim kurdukları yeni ve aktif bir mecradır. Sosyal medya ağları aracılığıyla, markalar istedikleri yer ve…”
    Get full text
    Journal Article
  7. 7

    Covid - 19 Pandemi Süreci ve Yerel Gazeteler: Kastamonu Örneği by ŞÜKÜROĞLU, Veysel Karani, AKAR, Başak, ÖZGEN, Özlen

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (29-03-2022)
    “…Covid-19 pandemisi ile mücadele kapsamında, hükümetler insanların iktisadi ve sosyal yaşamlarını derinden etkileyecek kararlar almışlardır. Bu kararlar,…”
    Get full text
    Journal Article
  8. 8
  9. 9

    KÜLTÜREL MİRAS KAPSAMINDA “TÜRK HAMAMI” ÜZERİNE BİR İNCELEME by Özlen ÖZGEN

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-10-2016)
    “…Çalışmanın amacı, somut ve somut olmayan kültürel mirasın korunması ve yaşatılması kapsamında Türk Hamamı’nın tarihi, mimari, işlevsel ve geleneksel…”
    Get full text
    Journal Article
  10. 10

    KÜLTÜREL MİRAS KAPSAMINDA “TÜRK HAMAMI” ÜZERİNE BİR İNCELEME by Özlen ÖZGEN

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-10-2016)
    “…Çalışmanın amacı, somut ve somut olmayan kültürel mirasın korunması ve yaşatılması kapsamında Türk Hamamı’nın tarihi, mimari, işlevsel ve geleneksel…”
    Get full text
    Journal Article
  11. 11

    Covid-19 pandemi süreci ve yerel gazeteler: Kastamonu örneği by Şüküroğlu,Veysel Karani, Akar,Başak, Özgen,Özlen

    “…Covid-19 pandemisi ile mücadele kapsamında, hükümetler insanların iktisadi ve sosyal yaşamlarını derinden etkileyecek kararlar almışlardır. Bu kararlar,…”
    Get full text
    Journal Article
  12. 12

    Sosyal Medya ve Marka İletişimi: Havayolu Şirketlerinin Twitter Kullanımına Yönelik Bir Araştırma by Özlen Özgen, Kamile Elmasoğlu

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-12-2016)
    “…Sosyal medya, markaların hedef kitleleri ile iletişim kurdukları yeni ve aktif bir mecradır. Sosyal medya ağları aracılığıyla, markalar istedikleri yer ve…”
    Get full text
    Journal Article
  13. 13

    Sosyal Medya ve Marka İletişimi: Havayolu Şirketlerinin Twitter Kullanımına Yönelik Bir Araştırma by Özlen Özgen, Kamile Elmasoğlu

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-12-2016)
    “…Sosyal medya, markaların hedef kitleleri ile iletişim kurdukları yeni ve aktif bir mecradır. Sosyal medya ağları aracılığıyla, markalar istedikleri yer ve…”
    Get full text
    Journal Article
  14. 14

    Seferihisar: a sustainable place in a fast world by Özgen, Özlen

    Published in Millî folklor (01-01-2012)
    “…ABSTRACT IN ENGLISH: Slow city movement was born in 1999 in `Chianty', a town of Italy. Afterwards, many cities from many countries, which do not will to…”
    Get full text
    Journal Article
  15. 15

    Tüketim Mekanlarının Dönüşümünde Görsel İletişimin Rolü: Küresel Kahve Dükkanları by Özlen ÖZGEN, İnci Yıldırım

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-02-2014)
    “…Kapitalizmin varlığını sürdürmesinin önemli bir koşulu mekanın yeniden düzenlenmesidir. Mekanın  hem  iç ve hem de dış yapılanması bu düzenlemede ayırt edici…”
    Get full text
    Journal Article
  16. 16

    Tüketim Mekanlarının Dönüşümünde Görsel İletişimin Rolü: Küresel Kahve Dükkanları by Özlen ÖZGEN, İnci Yıldırım

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-02-2014)
    “…Kapitalizmin varlığını sürdürmesinin önemli bir koşulu mekanın yeniden düzenlenmesidir. Mekanın  hem  iç ve hem de dış yapılanması bu düzenlemede ayırt edici…”
    Get full text
    Journal Article
  17. 17

    Tüketim Mekanlarının Dönüşümünde Görsel İletişimin Rolü: Küresel Kahve Dükkanları by Özlen ÖZGEN, İnci Yıldırım

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-02-2014)
    “…Kapitalizmin varlığını sürdürmesinin önemli bir koşulu mekanın yeniden düzenlenmesidir. Mekanın  hem  iç ve hem de dış yapılanması bu düzenlemede ayırt edici…”
    Get full text
    Journal Article
  18. 18

    Turkish college students' attitudes towards money by Özgen, Özlen, Bayoğlu, Ayşe Sezen

    Published in International journal of consumer studies (01-11-2005)
    “…This research was carried out with 300 Turkish college students in Ankara in order to investigate attitudes to money. The questionnaire was given to subjects…”
    Get full text
    Journal Article
  19. 19

    Halkın Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere/Üretilme Süreçlerine Yönelik Algıları ve Etik İnançları by Özlen Özgen, Haluk Emiroğlu, Ayşe Sezen Serpen, Berk Benlioğlu

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-02-2014)
    “…Bu araştırmanın amacı, halkın genetiği değiştirilmiş ürünlere ve üretilme süreçlerine yönelik fayda/risk algıları ile etik inançları arasındaki ilişkinin…”
    Get full text
    Journal Article
  20. 20

    Halkın Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere/Üretilme Süreçlerine Yönelik Algıları ve Etik İnançları by Özlen Özgen, Haluk Emiroğlu, Ayşe Sezen Serpen, Berk Benlioğlu

    Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-02-2014)
    “…Bu araştırmanın amacı, halkın genetiği değiştirilmiş ürünlere ve üretilme süreçlerine yönelik fayda/risk algıları ile etik inançları arasındaki ilişkinin…”
    Get full text
    Journal Article