Search Results - "Özgen,Özlen"
-
1
Preservation of tangible and intangible cultural heritage: Sample of Turkish bath
Published in The Turkish online journal of design, art and communication (01-01-2021)“…Since the "Turkish bath" is an important symbol of a living and cultural wealth that has been passed down through generations, it is an important example in…”
Get full text
Journal Article -
2
Seferihisar : A Sustainable Place In A Fast World
Published in Millî folklor (2012)“…Slow city movement was born in 1999 in “Chianty”, a town of Italy. Afterwards, many cities frommany countries, which do not will to become one of the…”
Get full text
Journal Article -
3
Kültürel miras kapsamında “Türk hamamı” üzerine bir inceleme
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-10-2016)“…Çalışmanın amacı, somut ve somut olmayan kültürel mirasın korunması ve yaşatılması kapsamında Türk Hamamı’nın tarihi, mimari, işlevsel ve geleneksel…”
Get full text
Journal Article -
4
Interaction between the Business and Family Lives of Women Entrepreneurs in Turkey
Published in Journal of business ethics (01-05-2001)“…This research was carried out among 220 married women entrepreneurs in Ankara urban center to determine the interaction between the business and family lives…”
Get full text
Journal Article -
5
An analysis of child consumers in Turkey
Published in International journal of consumer studies (01-11-2003)“…This research was conducted on 402 children going to kindergarten and primary schools with the purpose of analysing the children's interests, responsibilities,…”
Get full text
Journal Article -
6
Sosyal medya ve marka iletişimi: Havayolu şirketlerinin twitter kullanımına yönelik bir araştırma
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-12-2016)“…Sosyal medya, markaların hedef kitleleri ile iletişim kurdukları yeni ve aktif bir mecradır. Sosyal medya ağları aracılığıyla, markalar istedikleri yer ve…”
Get full text
Journal Article -
7
Covid - 19 Pandemi Süreci ve Yerel Gazeteler: Kastamonu Örneği
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (29-03-2022)“…Covid-19 pandemisi ile mücadele kapsamında, hükümetler insanların iktisadi ve sosyal yaşamlarını derinden etkileyecek kararlar almışlardır. Bu kararlar,…”
Get full text
Journal Article -
8
Türk Kültüründe Ağaç Sembolizmi ve Filmlere Yansıması
Published in Etkileşim (2018)Get full text
Journal Article -
9
KÜLTÜREL MİRAS KAPSAMINDA “TÜRK HAMAMI” ÜZERİNE BİR İNCELEME
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-10-2016)“…Çalışmanın amacı, somut ve somut olmayan kültürel mirasın korunması ve yaşatılması kapsamında Türk Hamamı’nın tarihi, mimari, işlevsel ve geleneksel…”
Get full text
Journal Article -
10
KÜLTÜREL MİRAS KAPSAMINDA “TÜRK HAMAMI” ÜZERİNE BİR İNCELEME
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-10-2016)“…Çalışmanın amacı, somut ve somut olmayan kültürel mirasın korunması ve yaşatılması kapsamında Türk Hamamı’nın tarihi, mimari, işlevsel ve geleneksel…”
Get full text
Journal Article -
11
Covid-19 pandemi süreci ve yerel gazeteler: Kastamonu örneği
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (2022)“…Covid-19 pandemisi ile mücadele kapsamında, hükümetler insanların iktisadi ve sosyal yaşamlarını derinden etkileyecek kararlar almışlardır. Bu kararlar,…”
Get full text
Journal Article -
12
Sosyal Medya ve Marka İletişimi: Havayolu Şirketlerinin Twitter Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-12-2016)“…Sosyal medya, markaların hedef kitleleri ile iletişim kurdukları yeni ve aktif bir mecradır. Sosyal medya ağları aracılığıyla, markalar istedikleri yer ve…”
Get full text
Journal Article -
13
Sosyal Medya ve Marka İletişimi: Havayolu Şirketlerinin Twitter Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-12-2016)“…Sosyal medya, markaların hedef kitleleri ile iletişim kurdukları yeni ve aktif bir mecradır. Sosyal medya ağları aracılığıyla, markalar istedikleri yer ve…”
Get full text
Journal Article -
14
Seferihisar: a sustainable place in a fast world
Published in Millî folklor (01-01-2012)“…ABSTRACT IN ENGLISH: Slow city movement was born in 1999 in `Chianty', a town of Italy. Afterwards, many cities from many countries, which do not will to…”
Get full text
Journal Article -
15
Tüketim Mekanlarının Dönüşümünde Görsel İletişimin Rolü: Küresel Kahve Dükkanları
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-02-2014)“…Kapitalizmin varlığını sürdürmesinin önemli bir koşulu mekanın yeniden düzenlenmesidir. Mekanın hem iç ve hem de dış yapılanması bu düzenlemede ayırt edici…”
Get full text
Journal Article -
16
Tüketim Mekanlarının Dönüşümünde Görsel İletişimin Rolü: Küresel Kahve Dükkanları
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-02-2014)“…Kapitalizmin varlığını sürdürmesinin önemli bir koşulu mekanın yeniden düzenlenmesidir. Mekanın hem iç ve hem de dış yapılanması bu düzenlemede ayırt edici…”
Get full text
Journal Article -
17
Tüketim Mekanlarının Dönüşümünde Görsel İletişimin Rolü: Küresel Kahve Dükkanları
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-02-2014)“…Kapitalizmin varlığını sürdürmesinin önemli bir koşulu mekanın yeniden düzenlenmesidir. Mekanın hem iç ve hem de dış yapılanması bu düzenlemede ayırt edici…”
Get full text
Journal Article -
18
Turkish college students' attitudes towards money
Published in International journal of consumer studies (01-11-2005)“…This research was carried out with 300 Turkish college students in Ankara in order to investigate attitudes to money. The questionnaire was given to subjects…”
Get full text
Journal Article -
19
Halkın Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere/Üretilme Süreçlerine Yönelik Algıları ve Etik İnançları
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-02-2014)“…Bu araştırmanın amacı, halkın genetiği değiştirilmiş ürünlere ve üretilme süreçlerine yönelik fayda/risk algıları ile etik inançları arasındaki ilişkinin…”
Get full text
Journal Article -
20
Halkın Genetiği Değiştirilmiş Ürünlere/Üretilme Süreçlerine Yönelik Algıları ve Etik İnançları
Published in İletişim kuram ve araştırma dergisi (01-02-2014)“…Bu araştırmanın amacı, halkın genetiği değiştirilmiş ürünlere ve üretilme süreçlerine yönelik fayda/risk algıları ile etik inançları arasındaki ilişkinin…”
Get full text
Journal Article